![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals zo veel mensen hangt ook mijn hemeltje van de Golf helemaal los. Ik ben dus op zoek naar een goed hemeltje voor een Golf 2 met schuifdak.
Bij voorkeur een zwart hemeltje en dan compleet met zwarte zonnekleppen en de bevestigingsdopjes. Nu heb ik me laten vertellen dat er ook "harde" hemeltjes zijn die niet gaan hangen. Wie kan me daar iets over vertellen? Thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die me kan helpen aan een goed zwart hemeltje met schuifdak, of info over de "harde hemeltjes" van de Golf 2
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey, mr lee ik heb er ook 1 nodig als je weet waar laat het me dan weten. Gr
ps: ik heb er binnenkort 1 maar dan zonder schuifdak. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NIEMAND? OOK NIEMAND DIE ME WAT KAN VERTELLEN OVER EEN HARD HEMELTJE??? |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik ben op dit moment een Jetta 2 GT aan het demonteren, en daar zit nog een goede hemel in, met een schuifdak. De hemel is door de vorige eigenaar ZWART geverft. Bij intresse zie ik een PM wel terug. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jetta en golf dakken zijn niet gelijk jetta dak is korter dan een golf ![]() Golf Jetta dak hemels zijn altijd "hard " probleem is vocht waardoor het laagje stof los laat van het foam . lijmen heeft in 99% van de gevallen geen zin gaat na verloop van tijd altijd weer los Last edited by Alberto : 01-11-2011 at 21:17. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties guys
![]() HELAAS DUS NOG STEEDS OP ZOEK NAAR EEN ZWART HEMELTJE MET SCHUIFDAK.... WIE OH WIE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bel arie uit leuvenheim even!!
die zal vast nog wel wat hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik al gedaan, maar ook hij heeft het niet..... Toch bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet dat ik een van beide heb, maar 3 deurs en 5 deurs is ook verschillend.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed te weten Jaap, ennuh, die ASS-stoel zit perfect trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() IK BEN VOORZIEN; SLOTJE
![]() |