![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoek een veerpootbrug voor in de kofferbak van m'n cabrio. Niet om er voor de sier in te leggen
![]() Alu of staal maakt me niet zoveel uit...... Weet ook wel dat ze op ebay te koop staan, maar de verzendkosten zijn nogal prijzig vanuit DLD, en het hoeft geen nieuwe te zijn.... |
|
|||
|
|||
![]() btw, bij een cabrio zit al een enorm dikke balk tussen de veerpoten achter, ik denk niet dat het effect gaat hebben op je stijfheid... maar tis wel mooi natuuk...
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een vierkante liggen achterin mn cabbie, niet gemonteerd.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat mellyville idd wel eens gelijk kan hebben, dat je het voor de stijfheid niet hoeft te doen. Maar ik denk zelf dat het chris gaat om de looks
![]() Jup.... @LLR, geen idee, hangt ook een beetje van het merk en de staat af.....
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R Last edited by Christiaan : 28-03-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
![]() Wat mag het ongeveer kosten Chris ??? Mot ff navragen, maar weet heel misschien nog ééntje voor je.
Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
![]() Jup, idd voor de looks... het zal idd door die steunbalk niet heel veel meer helpen. Maar ik ben het een en ander aan het inbouwen in de kofferbak... en wil er graag ff rekening mee houden.....
Dus LLR, laat maar ff weten wat voor merk, materiaal en wat het moet kosten... |
|
|||
|
|||
![]() Zoals ik eerder al zeg. Ik heb er 1tje lig hier. Intresse??