![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aloha ...Nou..ben druk bezig geweest.
Wat is er allemaal gebeurd : Achterembleem weg.. Ruitenwisser weg..... Ruitenwisser sproeier weg... Antennegat in zijscherm weg. Compleet overgespoten. Mijn nieuwe velgjes erop. Morgen komen de spiegels met de klinken erop. En ik moet nog een spoorverbreder achteren erop zetten i.v.m de naafdop. Hier dan een aantal fotootjes..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vette bak ga zo door man succes!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is mooi
![]() Oogt goed die kleine bumpertjes met chromen rand... ook goeie lampen- en velgenkeuze! wordt n klassebak |
|
||||
|
||||
![]() mooi mooi mooi!!!
|
||||
|
||||
![]() Niks mis mee!!!! Super wagen zo met die kleur, wielen, bumpers etc...!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar man, ziet erg netjes uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Superkar man! Vind alleen die RSL-etjes niet zo mooi onder een type 2, maar hierbij staat het toch wel erg goed! Keep it up!
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor...en mijn idee is ook over die rsl.. staat wel netjes maar sja.. net niet zeg maar..[ opbouwende kritiek]
maar verder..über..
|
||||
|
||||
![]() Nette auto! Persoonlijk zou ik ook rsl onder een polo of type 1 golf zetten, maar ik vind ze bij jouw auto niet misstaan.
Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
![]() ganz geil he..
mooi hoor ziet er netjes uit... |
|
||||
|
||||
![]() die velgen ogen nu eigenlijk verkeerd omdat hij er te brede banden op heeft zitten. maar goed dat kan goed mijn persoonlijke smaak zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() mooie kar man!!!!
dikke bak!
|
||||
|
||||
![]() hele vette wagen! super!
Wielen vind ik gewoon te klein, en zowieso niet zo mijn wieltjes, RSL, en die naafdopjes... Maar de banden die er om liggen passen mooi kwa breedte. Velgen zijn altijd lekker persoonlijk. ben benieuwd als alle details er ook aan zitten, maar volgens mij wordt het echt een plaatje
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() is het ook een echte wolfsburg?
|
|
||||
|
||||
![]() vind de velgen net wel errug gaaf! kunnen 6 hamsters in mee rennen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja de velgen is idd persoonlijke smaak...maar ik vind ze super....misschien komen ze op de foto anders over...maar in het echt...oh oh oh...
![]() En forumfreak...het is idd een echte wob, 8 kleppertje. Hou er niet zo van dat mensen zoiets proberen na te maken...dan gaan ze de plaatjes erop zetten enzo..terwijl het er geen is.Maar het is hier NIET het geval hoor... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig ! :p
|
|
||||
|
||||
![]() Een hele goeie kleur en mooie bumpertjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo`n wolfsburg edition met dikke lijsten en smalle bumpers zijn verrekte zeldzaam niet?
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit roy,
henk, ze zijn er zat. Zie maar eens een ongeblaen 8V te vinden waar de dunne lijsten op zitten :p