![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen Vento CL te koop:
1.8 Satin silver metallic 15" Licht metalen velgen bouwjaar '93 DE. Verlichting (dubbelronde koplampen) Rood-witte achterlichten 201000 km goed onderhouden (vw liefhebber) Meer details en foto volgen! ![]() Vraagprijs 1750- (te hoog? Doe een ander bod) Last edited by Keesje : 25-03-2005 at 18:39. |
|
||||
|
||||
![]() stuur me ff een pm-tje als je echt interesse hebt!
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() foto's?
|
|
||||
|
||||
![]() Tja, sorry ben ik nog mee bezig. Ik heb t een beetje druk. In januari staan er een paar foto's. K?
|
|
||||
|
||||
![]() oke
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je interesse dan.....??
|
|
||||
|
||||
![]() Kees : na een half jaar vraagt er iemand of je fotos wil plaatsen .. dus doe eens een gok my dear
![]() |
|
|||
|
|||
![]() misschien heeft Kees wel geen camera Gert ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tis de ouwe vento van Chris.. ik heb wel foto's van toen, maar weet niet hoe hij er nu bij staat
|
||||
|
||||
![]() Tis een begin Jaap ..
@ Kroel : alsof ze niemand kent in DH met een digicam ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor zover ik weet zitten er nu 5 spaaks 15" onder, DE koplampen en zijn de handgrepen en spiegels in kleur.. verder weet ik niet wat madam er nog mee heeft gedaan???
|
||||
|
||||
![]() achterlichten zijn ook wit-rood tegenwoordig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De koplampen zijn nu 'rond', hij's niet meer verlaagd, ander grill (moet nog een morotkap van golf 3 op) en er zijn andere velgen onder geplaatst. Binnenkort is tie ook door de keuring geweest. In Augustus een grote beurt gehad. Beste kar al zeg ik ut zelf.
@ Tjaap: thanx @ Gert: ik ken wel iemand met een digicam buĂ*ten DH maar as 'tie in DH is komt tie nie meer langs.....;-) Last edited by Keesje : 17-12-2004 at 15:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen spiegels in kleur, zijn gewoon zwart. Het navigatiesysteem zit er trouwens niet bij, die gaat mee naar de andere auto! |
|
||||
|
||||
![]() Is Keesje .... ???
Ik durf het niet te zeggen....
|
||||
|
||||
![]() Ja Keesje is.... DUH, heppie dat nou pas door?
|
|
||||
|
||||
![]() APK tot 16-01-2006
Als je meer foto's wilt zien, stuur me even een PM-tje! Last edited by Waldorf : 26-03-2005 at 07:27. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb evt. de originele koplampen erbij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AHHHHHHH waar zijn de Porsche's heen?!...