![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Gister heb ik mn carb schoongemaakt want mn 1.1 liep niet lekker. Sproeier bleek bijna dicht te zitten
![]() De bypass schroef en de kleine ernaast zijn er ook uit geweest. Toen begonnen met het afstellen van de carb. Het probleem is nu dat mn motor (als hij warm is) uitvalt bij geen choke, en bij volledig choke. Hij zal nog niet goed zijn afgesteld, maar dat hij uitvalt zonder choke-aan kan ik me nog in vinden. Maar waarom slaat hij af als ik choke helemaal open trek? ![]()
__________________
- Golf mk1 '81 |
#2
|
||||
|
||||
![]() In het ene geval krijgt hij tekort en in het andere geval veel te veel brandstof, dus stikt hij. Heb je automatische choke of handmatig?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Handmatig
__________________
- Golf mk1 '81 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hoe heb je 'm afgesteld dan?
Ik zou beginnen af te stellen met warme motor, choke helemaal in/uit/non-actief... Ik snap dat ie nu uitvalt als je dat doet, maar daar moet je langzaam naartoe werken. Als je de overige onderdelen controleert, moet het dan zowel bij warm als koud goed zijn. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ook gehad met mijn 1.1 handchoke. Oplossing voor mij was om de chokekabel iets in te korten en goed vast te zetten. Als ik hem namelijk helemaal open wilde zetten klapte de kabel er uit..
__________________
Volkswagen Kever 1200 - 1978 - Project Aeruginosus Scarabaeus Audi 80 2.0E -1992 - Daily bread You should see their faces when I tell them that my VAG is aircooled, lubed up and ready to go! |