![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien ik hier nu ook al weer een tijdje op het forum rond kijk zal ik mezelf maar eens voorstellen. Ik ben Thijs, 20 jaar oud en kom uit het dorpje Liempde (tussen Den Bosch en Eindhoven)
Nadat ik vorig jaar met Kwaroks en een andere vriend mee naar VolksDub ben geweest werd er voor mij een ding duidelijk, en dat was dat er een oude Volkswagen voor de deur moest komen. Na een tijdje speuren stond er hier vlakbij een Jetta II te koop uit '87. Toen ik hem kocht zag de wagen er zo uit: ![]() Toen maar weer even gespaard en een schroefset en andere wielen gekocht. Goedkope imitatie wielen met in het achterhoofd dat er later nog wat beters onder zou komen. ![]() Dit is allemaal in de laatste maanden van 2011 geweest. In het begin van dit jaar toen het weer beter werd en de meetings er weer aan zaten te komen heb ik toch maar besloten om andere wielen te gaan zoeken. Dit zijn BBS RM's geworden. Daarna ook besloten om met een klein vrienden groepje naar Worthersee te gaan. We zijn hier met de Jetta en een Golf 1 GTD naar toe geweest. Van 5 tm 14 Mei een geweldige week gehad, met mooi weer, mooie wagens en veel gelachen. ![]() ![]() Onderweg.. (de Jetta hangt nogal achterover vanwege de volle kofferbak) ![]() Op de parkeerplaats bij de Shell in Velden. Nu op naar VolksDub, maar dit jaar met een eigen auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knappe Jetta !! Velgen staan goed !!
Zuinig op zijn..
|
||||
|
||||
![]() die heb ik gespot in Oostenrijk. Dacht eerst dat het mijn oude was die AryX nu heeft, maar zag pas dichterbij dat dit een coupe was.
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Tieske! Welkom trouwens
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom,mooi ding.....ik heb dezelfde gehad,jadegrun is prachtig op een coupe.