![]() |
|
|||
|
|||
![]() passat 5 cillinder op lpg
loopt super goed geheel in orde dus je hoeft er niks meer aan te klussen onderbouw lpg instalatie dus super ruime kofferbak stuurbekrachtiging carburateur dus geen backfires gelukkig geen roest auto verkeert in zeer goede staat apk 08-2012 km 160591 orgineel luxe pullman interieur heel netjes niet kapot dashbord super netjes dus geen scheuren (wat zeldzaam is) 4 hoofdsteunen hoedenplank nieuw model van gemaakt dus dikke bumpers,dikke lijsten andere achterklep en achterlichten alles model 88' andere koplampen met mistlampen grill enz. 17 inch velgen met goede banden ik heb deze helemaal klaargemaakt voor mijzelf maar heb mijn oog laten vallen op een mercedes en kan niet alles zelfhouden ![]() LET-OP DEZE AUTO IS ZEER ZELZAAM, EEN PASSAT GL5 DEZE HOEFT OOK NIET PERSEE WEG WANT DEZE WORD ALLEEN MAAR MEER GELD WAARD EN ZELDZAMER DUS LIEFHEBBERS GEZOCHT OF GEWOON SLIMME MENSEN DIE GOEDKOOP EN LUXE WILLEN RIJDEN. prijs =verkocht ![]() ![]() Last edited by perojo : 23-11-2011 at 19:50. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by perojo : 23-11-2011 at 19:51. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit. Heb je foto's van het interieur?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hoe heb je dat met de achterlichten gedaan om naar een nieuw type om te bouwen? Zo te zien kun je de lampunits niet uitwisselen, de vorm lijkt heel anders te zijn en mis je een stuk carrosserie?! Mooie wagen trouwens, zeker de combi 5cilinder op LPG ![]()
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 23-11-2011 at 16:48. |
|
|||
|
|||
![]() hoi,
bedankt ja is zeker een mooie auto en heeft ons heeeel wat uurtjes werk gekost we hadden een passat nieuwer type bijgekocht 1988' en daar de onderdelen van gepakt een idd ook het plaatwerk aan de achterkant mag trouwens een slotje op heb hem vandaag verkocht ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi apparaat, gefeliciteerd met de snelle verkoop.
Eén ding uit je advertentie houdt me wel nog even bezig: "Carburateur dus geen backfires?" Die snap ik even niet. Gevaar voor backfires is toch juist bij een carburatiemotor op LPG?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi beter laat dan nooit ![]() bij injectiemotors is dat dat gaat eigenlijk niet op gas ![]() |