![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben opzoek naar een mooie bandenmaat voor een 16" velg en 6.5J breed liefst niet te getrokken had al banden gezien van 195/45/R16 maar heb nog geen voorbeeld gezien hoe dat staat op een velg. iemand nog enige toevoegingen van mooie maten in die richting of foto's van deze maat op een 6.5
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ligt er ook een beetje aan onder welke auto ze komen. En hoe laag/hoog de auto staat.
Persoonlijk vind ik 195/40/16 een mooie maat.
|
||||
|
||||
![]() Komt onder een audi 80 typ 81 waar eenvaste 60/40 verlaging onder komt
ik weet dat deze op die banden staat: http://www.geilekarre.de/index.php?...&detail=1411809 opzich niet verkeerd maar zou dan misschien eerder nog voor een 45 gaan, maar dan met of zonder velg bescherming? en toch denk ik dat 195 vrij breed is op een 6.5J heb dezelfde band nu op een 7J. maar als ik weer op die foto kijk valt het wel mee word waarschijnlijk wel die maat ben er alleen nog niet over uit of het een 40 of een 45 word ligt er maar net aan wat de diameter word van velg plus band en kijken hoe dat bij de auto staat. bij 40 is dat 56.3 cm en de 45 zou iets hoger zijn. nu op de 15" is de diameter 57.6 cm dus heel veel verschil zit er niet in
|
|
|||
|
|||
![]() dit is 195-45-16 om een 7J velg.misschien dat je een beetje een idee krijgt.
zelf rij ik met 195-40-16 om een 7J voor en 8J achter,vind ik persoonlijk iets beter staan,foto's daarvan kan ik evt ook posten als je wil? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er zeker goed uit!!. zou misschien iets smaller willen want denk toch echt dat 195 te breed is voor een 6.5 maar kan in 185 weinig bijzonders vinden voor 16" misschien toch een 185/50. zie ook veel mensen op een 165 bandje maar ik denk dat dit te smal word
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand een foto van een 185/50/R16 op een 6.5J ??
|
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens op tyrestretch.com
|
|
||||
|
||||
![]() Had ik al gedaan, staat alleen een voorbeeld van een 165/40/16 op voor een 6.5J velg. Maar toch bedankt voor het meedenken
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Even een plaatje bij je eerste vraag nog:
Dit zijn mijn 6.5 x 16 ronal turbo's met 195/40/16 (Toyo T1R)