![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Merk : Volkswagen Type :Jetta Motorinhoud :1300 Bouwjaar :1983 Kilometerstand :101500 Extra's :Zie omschrijving Prijs : 2500 of bieden Ik bied hier mijn Jetta mk1 te koop aan. Hij gaat weg omdat ik een snellere auto wil. ik heb de Jetta een half jaar nu en hij heeft me nooit in de steek gelaten, motorisch is deze auto echt 100% de vorige eigenaar heeft de kop gevlakt en nieuwe (kop)pakkingen geplaatst. verder heb ik de benzinetank en vulhals laten reinigen omdat er wel eens vuil in de carburateur kwam, dit is dus verholpen.Hij verbruikt totaal geen olie. Ik heb de jetta naar mijn eigen smaak aangepast, dit is er oa aan gedaan: -Usa Rabbit chrome bumpers -V-maxx Schroefset -14 inch 7j 8j verbreed staal met getrokken banden -Mat rood gerold -Sportstuur -Blauwe platen -Us lights -Rode achterlichten -Gele lampen -Gepolijste lijsten aan de zijkant -Zwart dak na het verlagen is hij opnieuw uitgelijnd dus geen last van rare afslijtende banden. de auto heeft ook wat minpuntjes helaas. - 1 wielkast is een beetje rot, dit is nog niet heel erg. - roest plekje bij het raam - roest bij het rubber van de kofferbak voor de rest is de auto echt knetterhard, zeker voor een originele hollandse auto. ik wil evt een brug regelen zodat je de onderkant kan bekijken als er serieuze interesse is. De vraagprijs is 2500 euro,De auto hoeft niet weg dus kom niet met onzin biedingen! het liefst ruil ik hem tegen een snellere auto, mag belastingvrij zijn, hoeft niet! dus bied maar aan en misschien komen we er wel uit! foto''s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() op aanvraag kan ik meer foto's maken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kick
|
|
||||
|
||||
![]() Interesse in een Golf 2 1.6, helemaal GTI/G60 uitgevoerd, kleur zwart
Schroefset, BBS le mans wielen, goed onderhouden net nwe APK. |
|
|||
|
|||
![]() Geïnteresseerd in een golf 2 GTI 16v KR?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jullie hebben pm!
|
|
|||
|
|||
![]() Up