![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik ben bezig een g60 blok in m'n golf 2 te bouwen.
Ik heb nu alles zover aangesloten alleen wil de motor niet lekker aanslaan. En wanneer deze wel aanslaat en ik de gasklep een beetje open zet slaat de motor meteen af. Heeft iemand een tip voor mij? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ik vermoed zelf dat er nog ergens spanning op moet staan waar dit nog niet komt.
Ik heb namelijk zelf ook de spanning naar de injectoren moeten herstellen. Is er ergens een schema waar op staat welke draad spanning moet krijgen tijdens starten of contact? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dat een keer meegemaakt dat iemand hetzelfde probleem had....de oorzaak daarvan lag aan de microschakelaars op het gasklephuis....nullast en vollast werkten net andersom volgens mij...er moest iig draden omgesoldeerd worden..
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
|||
|
|||
![]() http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_kj
Goed kijken alles is er te vinden en staat ook in het engels.
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#5
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de link.
Alleen kan ik hier alleen dingen van mijn oude gti blok vinden (EV) Maar ik heb even verder gezocht op de site en toen dit pdfje gevonden voor de corrado pg motor. http://vwts.ru/ignition/cr/cr_28_ignition.pdf |
#6
|
|||
|
|||
![]() Alles is er te vinden , goed zoeken
![]()
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#7
|
|||
|
|||
![]() ik heb mijn probleem ook gevonden.
bleek toch de aanvoer van brandstof te zijn. De spanning hiervoor goed aangesloten en het blok liep in één keer... |