![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
ik heb hier een mooie golf 3 te koop staan die nog er harstikke goed uit ziet. het is een 1.8 gt met 90 pk afgelopen half jaar veel vervangen: nieuwe olie/ oliefilter nieuwe luchtfilter nieuwe oliesensor nieuwe voorpijp van uitlaat nieuwe middenpijp van uitlaat nieuwe stabilisator rubber rv nieuwe schroefset nieuwe grill, compleet en orgineel. intrieur is ook aangepakt. orgineel is het helemaal wit/grijs en ik heb al die delen die die kleur hadden eruit gehaald en de hemel zwart gespoten en de kappen en andere dingen zwart orgineel gekocht, veel beter. alleen de zonnekleppen moeten nog. modificaties: xenon, zou niet weten hoeveel k stroboscoop lampjes bij knipperlichten in, wel leuk:P zitten paar stickers op het achterraam maar die kunnen er zo af, eigen keus. hij staat nu op winterbanden, de volvovelgen, zijn recht en zijn bijna nieuwe banden. heb hier op zolder nog een setje elektrische ramen liggen die kunnen in worden gebouwd, is helemaal compleet en voor zover ik weet zo in te bouwen, nooit gedaan, gekocht en weggelegd:P en verder nog wat ander klein spul er bij: abc kappen binnen powerfilter wat schroefjes en boutjes. 1armige ruitenwisser zit sinds begin november nieuwe apk op, dus nog bijna vol jaar rondrijden. voor vragen gewoon mailen, telefoon neem ik niet zo snel op, mail is binnen 24 uur beantwoord mvg richard bergsma richtprijs 1700 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() up, ook te ruilen tegen een zuinig goedkoop autotje.
bied alles maar aan.