![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens opruiming heb ik veel onderdelen nog over.
- namelijk - skyleren zwarte stoelen met bolle en platte hooftsteunen 75 euro - stoffen beige stoelen met bolle hooftsteunen 25 euro - bruin dashboard nieuw type / alle toebehoren (geen teller aanwezig) en incl asbak - bruine en zwarte handgreepjes 5 / 15 ps - middenconsole oud en nieuw type 25 /30 - oud type dashboard (hier is wel een embleem opgekikt vanwege kleine gaten) 35 euro - a en b stijl bekleding (zwart en bruin) - 1600FP motor (bijna compleet) dient nagekeken te worden 150euro - vele interieur delen - stuurkapjes bruin zwart deurschelpjes binnenspiegels bruin zwart - startmotor 1500/1600 35 euro - spiegels in kleur en handgrepen in kleur ? - sierlijsten in kleur 15 euro - 3 dunne sierlijsten ? - reservewiel met goede band 25euro - ramenset 5 deurs en 3 deurs (op voorraam na) alle ramen 50 euro - schakelmechanisme 1500/1600 20 euro - vinhuizen - koplampen gebruikt - ti2 etenteller afkomstig uit een Scirocco type 1 met toertenteller en klok 70 euro - tietenteller met 1 teller (plastic ligt een contactje los) 30 euro - expansievatjes 10 euro pst - ruitenwissermotors 20 pst - deurpaneel rechts zwart 5 euro - vele rubbers / raamrubbers met en zonder chrome lijst - gordels enz.enz delen zijn ook te ruilen - wat ik zelf nog zoek - chrome achterbumper / 1x bumperhoekje - stalen oliedop / vw/audi - isolatiematten onder tapijt - matje onder dashboard (oud type) bij stuur - aanstekerfitting (oud type dash) - wat ik nog aan nieuwe delen zoek is - schakelmechanisme - hemel wit 3 deurs - binnenscherm ruim uitgeslepen passagierskant (zodat deze op originele manier weer gepuntlast kan worden) - stukje onderkant van dorpel zijnde - stukje binnenkant koffer bij veerpoot Spullen liggen in Bolsward Stuur gerust een PM voor prijzen ect.
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() Last edited by CAR-POOL : 27-12-2011 at 18:41. |