![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze wil ik me per direct afmelden van dit forum.
Gelieve graag per direct account opheffen en verwijderen. Waarom.........................Naar aanleiding van onderstaande PM ben ik er wel klaar mee. Officiële Waarschuwing -------------------------------------------------------------------------------- Beste Domi, Het valt ons op dat je de laatste tijd bij diverse "opstootjes" betrokken bent. Ondanks herhaaldelijke verzoeken van diverse Crew-leden om wat meer naar de achtergrond te treden blijf je je mengen in deze discussies. Je bent weliswaar niet altijd de veroorzaker, maar je posts zorgen wel voor een versterkend effect. Ook je negatieve uitlatingen jegens het forum, crew en andere leden passen niet bij de mentaliteit welke wij van onze leden verwachten. Ook wanneer meer dan duidelijk is dat bepaalde onderwerpen niet getolereerd worden door de Crew, breng je ze toch opnieuw ter sprake. Dit alles draagt niet bij aan de sfeer op het forum en kunnen wij dan ook niet langer tolereren. Mede om bovenstaande redenen hebben wij besloten om je bij deze een officiele waarschuwing te geven. We gaan er vanuit dat je posts vanaf heden ontopic zullen zijn. Mocht blijken dat je geen gehoor geeft aan deze waarschuwing, dan zullen wij overgaan tot een ban. Over de inhoud en strekking van deze PM zal door ons niet verder gecommuniceerd worden. We gaan er vanuit dat je duidelijk is geworden hoe onze visie ten aanzien van je houding is en dat je deze hierop zult aanpassen. Bestuur Stichting Volksforum Standaard VF mail die naar meerdere personen is gegaan ![]() Last edited by Domi : 01-01-2012 at 18:40. |
|
||||
|
||||
![]() Normaal gesproken verwijderen we geen accounts, alleen als daar naar onze mening genoeg valide redenen voor zijn. Gezien de voorgeschiedenis met Domi hebben we hier nu een uitzondering gemaakt en is zijn account per vandaag verwijderd.
|