![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Kijk maar eens op thesamba: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_cat.php?cat_id=9
Wat vinden jullie er al van? See YA, Peter www.vwsamba.tk |
#2
|
||||
|
||||
![]() Aardig gek !!
![]()
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ziet er goed uit Peter, wordt tijd dat ik eens langs kom, aangezien ik dezelfde materialen heb liggen.
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja bussie ... we moeten eens een bakkie gaan halen in Brussel !! @Peter,ziet er allemaal goed uit .. goed om te zien dat er meer met Porsche remmen expirimenteren :biggrin: |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo heb ik het opgelost ... de orginele eraf geslepen,en dan een bus gedraaid die door het chassis heen gaat. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ kruk: Ja moeten we zeker eens doen maar, ik wacht op jou ![]() @ skywokkie: je kan ook 2 ogen op een plaat lassen en de schokbreker daar aan monteren.die plaat las je dan weer op de hoofdbalk van de bus.
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 05-04-2005 at 10:31. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet ik :o Ik ben nu bijna klaar boven,en dan heb ik weer wat meer tijd om met m'n "vrienden" door te brengen :p |
#8
|
||||
|
||||
![]() 'K vind het idee wel goed man om je bus zo omhoog te houden!
![]() ![]()
__________________
Harrogate and District VW Club VW Festival, Leeds. UK. '64 Splitty , '66 Beetle and '74 Bay ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat jij nu -in jouw zwakke toestand- nog aan bier durft te denken ... on topic ik weet dat je de negatieve wiellook aanhangt,maar zit de aanlassteun voor je IRS draagarmen niet ondersteboven op je torsiebuis ?? ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Er begint al aardig wat vorm in te komen, maar alles is nog niet 100% af !!
Vooraan is alles af met allemaal zelfgemaakt stukken! Achteraan ontbreken inderdaad de schokdempers nog. Ik heb het probleem dat mijn Porsche armen ver naar binnen staan waardoor ik iets volledig custom ga moeten ontwerpen en fabriceren. Dat moet ik nog eens goed bekijken maar ik denk die demper bevestiging van de Porsche arm er volledig af te halen en als onderste bevestiging te werken met een plaat die vast zit aan mijn veerplaat (ik moet toch nog een spacer maken en dat zou daar dan in verwerkt worden). Als bovenste moet ik nog eens goed kijken waar en hoe. Die aanlas steun zit inderdaad onderste boven, maar dat komt omdat ik toch altijd laag (tot heel laag eens mijn luchtvering erop zit) ga rijden. Daarom heb ik de opening naar boven gezet zodat ik geen problemen zou krijgen met de arm die tegen die aanlas steun zou botsen. Denken jullie dat dat een probleem kan geven?? Die steun zit nog maar voorlopig vast gepunt dus ik zou ze nog altijd kunnen omdraaien als jullie denken dat dat zwaar verkeerd is! Die servo moet ik nog gaan halen, maar op termijn (volgende winter normaal) ga ik een air-bagged voortrein (14cm versmald!) maken en steken met die balgen langs binnen en dan zit die servo dik in de weg. Ik ben dus weer aan het twijfelen of ik nu voorlopig toch nog die servo ga steken of gewoon een bay-window hoofdrem cilinder zo dat ik later die servo niet meer terug moet gaan verwijderen (en er dan spijt van hebben dat ik die licht remdruk weer kwijt ben!)... Ik moet wel nog zien of ik dan die servo niet nog een 20tal cm achter die voortrein kan steken en toch nog die duwstang kan gaan verlengen (of verplaatsen). Als dat kan zal de keuze rap gemaakt zijn want ik heb al een servo en pomp gevonden voor 50 euro. Weten jullie trouwens geen goeie shop om die balgen en ander air-bagged stukken te kopen? In Belgie vind ik daar niet direct iets interessants van? Kom gerust maar eens af (ik wil wel koffie maken, maar het bier is wel lekkerder ik moet gewoon de bus ietsjes hoger zetten om eraan te kunnen)!! Tot dan, Peter www.vwsamba.tk |