![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu zal de Golf en Polo altijd wel populair blijven op dit forum, maar de nieuwe Up zal ook langzaam meer in beeld komen denk ik (vind hem zelf wel leuk en ben waarschijnlijk niet de enige), maar zoeken op topics over de Up is onmogelijk. Ten eerste zijn het te weinig letters en anders zou het wel teveel resultaten geven (door het uppen van de verkooptopics). Is daar een oplossing voor te bedenken?
|
|
||||
|
||||
![]() haha, dat 'up' in topics is wel hinderlijk inderdaad.
moeten we hem maar een code naam geven :P |
|
||||
|
||||
![]() hahah, ja verrek, dat probleem krijg je dan. maar ja, dat hadden ze bij VAG ook wel aan kunnen zien komen. voortaan betere naam kiezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had in een ander topic al uitgelegd waarom 2 letter indexering helaas geen optie is;
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kan begrijpen dat 2-letter indexering te gek wordt, maar misschien is er wel een trucje te verzinnen om VW Up gerelateerde topics terug te kunnen vinden. Om het voortaan over VW 'boodschappentas' te hebben lijkt mij ook niet praktisch.
|
|
||||
|
||||
![]() misschien is 'luup' een idee voor een code naam? aangezien sommige lupo's ook al zo genoemd worden?
|
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen Omhoog
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat de UP ondergebracht word in het Lupo en Fox topic.
Als je dus daarop wil zoeken, ga je eerst naar dat topic en gebruik je *search this thread* ipv de normale search. Probleem opgelost.
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij werkt dat niet helemaal:
"The following words are either very common, too long, or too short and were not included in your search : up" Wat overigens nog best logisch is ook, want de zoekdatabase is hetzelfde, alleen een kleiner bereik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je zit dan toch al tussen de up'jes te zoeken. dan tik je dus in die search niet "up" in maar hetgeen wat je erover wilt vinden ![]() moet je alleen zelf nog ff de foxen en lupo's overslaan. Andere oplossing kan zijn om de UP! en eigen subforum te geven ipv ze bij de foxen en lupo's te zetten. Maar zoals hier boven al word gezegd, het is inderdaad UP! ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kan indd in het search gedeelte gewoon een subforum aangeven waarin je wilt zoeken
zijn overigens wel echt leuke autotjes.. ik ben vooral heel benieuwd hoeveel beenruimte je achter overhoud als ik (1.93) achter het stuur gaat zitte, anders zou zo'n UP best nog wel eens hier voor de deur komen testaan ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dup?!