![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij eventueel te koop, mijn passat 35i CL met orginele sedan GT set. Auto verkeerd echt in topstaat, en ziet er zowel van binnen als van buiten zeer netjes uit! Werkelijk alles wat je motorisch kunt vervangen is vervangen, hiervan zijn alle rekeningen van aanwezig. Auto is technisch dus ook 100%, met een recente APK!
Kilometerstand = 159.000 Opties: -Nieuwe raid hp stuur met naaf -pioneer cd-speler -pioneer hoedenplank speakers -pioneer vervanging speakers in dashboard -subwoofer achter in de kofferbak -schroefset -Kanteldak/zonnedak Vraagrijs 1999,99,- inruil golf 1 golf 2 golf 3 cabrio mogelijk rede dat de passat weg gaat het is niet mijn type auto voor de rest egt een super auto de foto,s zijn nog van de vorige eigenaar.dat zijn mooie foto,s en ik nu geen mooie foto,s kan maken met dit holandse weer hij staat er nu ook zo bij maar dan op standaard staal met goede winter banden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by arjan v : 04-01-2012 at 17:04. |
|
|||
|
|||
![]() inruil golf 1 2 of een giolf 3 cabrio mogelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi Arjan,
Volgens mij zoekt Henk Wassenaar nog een mooie Passat. Anders moet je hem even een PM sturen. |
|
|||
|
|||
![]() nee die zoekt er geen 1tje meer
|
|
|||
|
|||
![]() en omhoog er mee
|