![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben op zoek naar een golf 1 met kleine achterlichten...
de staat maakt niet uit (tot op zekere hoogte) omdat ik 'm toch wel opknappen. motorisch maakt ook niet uit omdat er toch ander blok in gaat. dus wie heeft er nog een niet afgemaakt project staan of weet er nog eentje in een schuur? |
|
||||
|
||||
![]() Dorpsgenoot Stijn al gepolst ...
|
|
||||
|
||||
![]() nee, ken 'm niet alleen weleens van 'm gehoord.
heb je miss z'n email? |
|
||||
|
||||
![]() PB doet wonderen ..
|
|
||||
|
||||
![]() is 'stijn' zijn volledige 'volksforum-naam' dan? ivm pb sturen?
|
|
||||
|
||||
![]() jes.
|
||||
|
||||
![]() hééé,dus het andere "project" afgeblazen?
![]() of is dit ook voor er bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog eentje staan van 1980 met kleine lichten.
motorisch en technisch al perfect in orde!! alleen laswerk aan.dak achterkant en linkerzijkant is al afgeschuurd. met papieren volledig in orde prijs : 600 euro
|
||||
|
||||
![]() de bruine gti is wr bijna nieuw. achterkantje zit erin! nou nog een echte ouwe om de 16v met solexen in te bouwen.
|
|
||||
|
||||
![]() @bug59 is 't een hollander? (denk 't niet...)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JIEHAAA blijf je toch golf rijden :biggrin: succes |
|
||||
|
||||
![]() moet ff kijken, kan niet in alle 2 gelijk rijden.
dus de bruine zal toch weg moeten. maar zolang ik geen goed nieuw tehuis voor 'm heb, blijft ie bij mij! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kent me wel, ik heb je laatst nog gesproken bij Frami
![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha ben jij dat?! haarlem is net een dorp!
maar heb je m'n pbtje nog gehad? |
|
||||
|
||||
![]() Ben je al geslaagd met het Golfje? Heb er namelijk ook nog 1 staan met wat werk!
|
|
||||
|
||||
![]() ga morgen voor een 4-deurs kijken... :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maakt dat wat uit als je er toch een ![]() ander blok in legt e.d.? (denk 't niet...) :p |
|
||||
|
||||
![]() weet niet precies hoe 't werkt om 'm dan op NL-kenteken te krijgen moet iig naar rdw voor keuring. en zie me daar niet aan komen met een golf van 800kg met een 16v met carb's erin.
plus al de kosten voor 't invoeren en naar belgie rijden enz. kan ik er beter gewoon eentje hier zoeken toch?! |
|
||||
|
||||
![]() Ok! Succes ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() en?
hoe was de 4deurs? |