![]() |
|
|||
|
|||
![]() Link artikel
Zijn er meer mensen bekend met dit apparaatje? De site is er wel érg enthousiast over.. Ook hier staan louter positieve reacties van gebruikers: Recensier
Vroeger: Polo 86c, Golf 3 2.0 8v. Nu: Seat Leon 1.8 20vT ![]() Last edited by Spitwesson : 23-01-2012 at 15:35. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er ooit ééntje gehad in mijn Golf 2 td. Waren op vakantie in Duitsland en kan je vertellen dat het motortje goed schoongebrand is op terug weg leek ineens wel een TDI met 190pk
![]() Dus mijn ervaring is dat het werkt!! Heb hem nog trouwens.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog nergens dyno uitdraaien gezien...
|
|||
|
|||
![]() Ziet er ook niet zo duur uit, maar kan geen site vinden waar ik hem kan bestellen?
|
||||
|
||||
![]() Geloof niet dat zo'n prulletje iets uitmaakt.
Ruimtevaarttechnieken Dit allen wordt mogelijk gemaakt door bewezen technieken uit de lucht- en ruimtevaart ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() cyclone, its amazing!
http://www.limpex-sport.nl/producten.php bij deze toko te koop, heeft verder nog allerlei andere broodjes aap. |
|
||||
|
||||
![]() rofl:
De Cyclone wordt al jaren in allerlei takken van de Motorsport toegepast, alleen wordt er door de rijders geen reclame voor gemaakt. Als ze dat zouden doen, maken ze alleen de concurentie wijzer en dat willen ze beslist niet.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() op die site van tuning gids staat in de laatste alinea: De olie zal zijn smerende werking minder goed kunnen doen.
mag hopen dat dit een foutje is? @a.d. Golf: waar werd de cyclone gemonteerd en hoeveel zuiniger werd de auto? gr,cas |
|
||||
|
||||
![]() klant van ons [vishandelaar]heeft zo'n ding in z'n sprinter 416cdi laten bouwen,is daarna ook gaan rijden als een oud wijf en merkt het verschil heel goed,duuuuuuh....
volgens mij helpt het geen ruk,leuk dat die lucht gaat wervelen,maar wie zegt dat dat daar de bedoeling is?en wie zegt dat dat geval in de inlaat niet giga veel lucht tegenhoud?
|
||||
|
||||
![]() ding bestaat al vele jaren, als het zou werken zou het tegenwoordig toch standaard op elke nieuwe auto zitten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
simpel doch doeltreffend,heer rutten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() [Vliegtuigmonteur / automonteur-modus-aan] We erkennen in de aerodynamica twee soorten luchtstromen; laminair en turbulent, als we ergens veel lucht doorheen willen duwen / trekken, is het zaak dat de flow zich laminair verplaatst. Willen we dat de lucht goed mengt met een substantie zoals benzine / kerosine, dan zorgen we voor een turbulente stroming, ergo conclusio; iedere zichzelf respecterende fabrikant zal, zover het in zijn macht is, zo lang mogelijk een laminaire luchtflow aan willen houden, en, pas op het moment dat er brandstof bijgevoegd wordt, op dat moment pas een turbulente luchtstroming willen hebben. Zie "the Jet Engine" van Rolls Royce en "de Automobiel" van Steinbuch. [modus-uit]
Kan in het rijtje motor-up / jomanda / derek ogilvie / gebakken lucht ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je hem nog hebt wil ik hem best overnemen als je de maat weet? Voor een paar euri wil ik hem best een voor de grap proberen, is er toch binnen 2 seconden in en uit gehaald.
|
||||
|
||||
![]() Voor sommige mensen duurt het wel lang voordat het kwartje valt.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Qua sommige dingen kun je me inderdaad eigenwijs noemen, als ik eenmaal iets in mn hoofd heb.. Niet dat ik jullie niet geloof, maar waar komen anders al deze positieve reacties vandaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Uit de doos van tante sjaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik tel hierboven bijna 10 negatieve/ sarcastische reacties... ![]() En natuurlijk zal de verkoper/producent zijn product goed aanprijzen, dat doet telll sell toch ook.
|
|||
|
|||
![]() voor door de cyclone
![]() gaat tie nog harder |
|
||||
|
||||
![]() Een onderdeel van perceptie, je verwacht een positief resultaat, dus voel je een positief resultaat
![]() Het is natuurlijk een gebied waar de meeste autorijders geen klap verstand van hebben en bij die gratie bestaan dit soort producten ![]()
|