![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Ik heb ff een vraag Ik heb laatst een schroefset geplaats op Me golf 1 cabrio en hij moet nog opnieuw uitgelijnd Worden maar zodra ik hem op de laagste stand Wil zetten loopt de band tegen de schroefset aan Heeft dit te maken met dat hij pas na het uitlijnen Lager gezet kan worden? Of dat de banden kleiner moeten? Of ligt dit aan de et waarde de waarde die er nu op zit is 38 Bedankt
Golf Mk4 V5 highline 2000 Sold Polo steilheck 89 Sold Cabrio mk1 87 Sold Last edited by Crazy_Dave87 : 19-01-2012 at 15:24. |
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een andere velg/bandencombi. Je moet de schroefset voor het uitlijnen trouwens op de juiste hoogte zetten.
|
||||
|
||||
![]() schaaft ie voor of achter?
voor kan je nog een beetje stellen met de excentrische bouten in de schokbreker |
|
||||
|
||||
![]() Voor schaaft ie dan welke bouten zijn dat? Gebruiken ze die ook
Voor het uitlijnen?
|
|||
|
|||
![]() Ja, beide bouten losmaken (niet verwijderen, maar los maken) waarmee de schokdemper aan de fusee vastzit, dan kun je door de bovenste te draaien de stand van veerpoot t.o.v. fusee stellen (en dus je camber stellen).
Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ook gewoon een spacertje er tussen zetten als je geen andere velgen wil.. ik weet niet hoeveel ze nu al naar buiten komen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja spacers vind ik niks ik denk dat ik hem gewoon wat hoger laat staan voorlopig en laat uitlijnen en dan waneer ik andere velgen heb waardoor die wel lager kan wel weer is ga kijken in iedergeval bedankt!
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met een spacertje?