![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog veel onderdelen van VW T4 te koop :
-deuren 50eur/stk -spatborden 35eur/stk -motorkap 40eur -versnellingsbak van ACV blok 250eur -radiatoren 50eur/stk -ventilatoren 50eur -ruitewissermotor 25eur -stuurbekrachtigingspomp 2.4d 50eur -cilinderkop TDI 150eur -inspuitpomp TDI 250eur -koplampen 25eur/stk -grille 25eur -motoren van CV 10eur/stk -enz enz ... Prijzen ? Teveel om op te noemen ... Prijzen vanaf 1eur . Enkele voorbeeldfoto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 Last edited by Demolitionman : 08-02-2012 at 10:30. |
|
||||
|
||||
![]() prijzen verplicht
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aangepast ... OK zo ? (zie eerste topic)
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
![]() Spelregels voor verkopers:
•Er moet een (vraag)prijs vermeld worden voor elk onderdeel dat je verkoopt. Advertenties zonder prijs worden zonder pardon verwijderd.