![]() |
|
||||
|
||||
![]() Type 3/4 dag Terheijden
Op 28 mei houdt de Luchtgekoelde Volkswagen Club Nederland (LVWCN) voor iedere bezitter van een type 3 of 4 speciaal een dag voor deze types. Ook de op de type 3 gebaseerde Karmann type 34 is van harte welkom. Ook u lid van de KCN bent dus uitgenodigd. Wat gaan we doen die dag? Allereerst een gezellig samenzijn en genieten met "soortgenoten". Daarnaast onderdelen. Iedereen mag onderdelen type 3 en 4 te koop aanbieden (kosteloos). Kever en bussenonderdelen zie je immers al genoeg op evenementen. Nu dus een markt speciaal voor onze types. Ook mensen zonder type 3 of 4, maar die wel onderdelen hebben liggen, zijn dus van harte uitgenodigd. Er zijn echter geen kramen, hou daar dus rekening mee. Verder probeert de organisatie zoveel mogelijk de Braziliaanse types SP 2 en Brasilia naar het evenement toe te halen.Het belooft al met al een bijzondere dag te worden. Even voor de duidelijkheid. We blijven die dag op het terrein. Er wordt geen rondrit gehouden. Wel zal er wat klein vermaak op het terrein zijn. Vanaf 10 uur bent u welkom. Koffie, thee en fris zijn de hele dag gratis en rond het middaguur staan er gratis lekkere broodjes voor u klaar. Deze dag is om 16.00 uur afgelopen. Routebeschrijving: U kunt het makkelijkst naar Terheijden rijden via de A59 ten noorden van Breda. 1. Neem afslag Terheijden 2. Rij richting Terheijden 3. 2e verkeerslichten rechtsaf 4. LET OP 2e weg rechtsaf (Munnikenhof) 5. Doorrijden tot nummer 11 Bent u hoger dan 2,40m, vraag dan een andere route aan. Het evenement is deze dag te bereiken onder nummer 06-23024771. Voor informatie vooraf: Ton Ketelaars tgketelaars@hetnet.nl 0413-343523 (tussen 19.00-22.00) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijk mij een goed evenement om ideeen etc uit te wisselen. Denk dat ik ook ga om tussen de onderdelen te snuffelen. Als idereen gaat die hier op het forum actief is zal het wel druk worden. :p |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga in iedergeval zekers ff kijken en heb ook nog het een en ander nodig.
Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat iig in de agenda. dus wie weet ga ik ook ff.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben er ook bij............. Jeroen wat zoek je nog?
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er ook bij!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook weer met de golf? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gezellig in de buurt, ben er ook bij! Hopelijk met.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alleen Mycha..... Nou reken daar maar niet op... Bakkie allemaal na afloop.... hebben we gelijk dan eindelijk die housewarming van je gehad. LOL |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe, ja idd, kom dan allemaal maar, wel na afloop, proppen we de straat bij mij vol met oude wagens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed. Count me in ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jip die staat........bakkie bij Ernst & Esther. Greetz mycha
|
||||
|
||||
![]() mij en broertje (jappie86) zijn er ook denk, omdat het zo dichtbij is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ernst, dan niet al te lage wagens.....de drempels zijn hoog........ |
|
||||
|
||||
![]() Valt mee, Stijn kruipt er ook gewoon overheen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zullen we die straat van jou eens voorzien van nieuwe strepen:ZWARTE!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL, ja zal de buurt wel raar opkijken ![]() |