![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Hierbij bied ik mijn Golf 3 vr6 aan. Reden van verkoop? Heb een andere auto op het oog. De vr6 is altijd super netjes behandeld, netjes warm laten draaien, ook bij het uitzetten altijd netjes na laten lopen. Recent heb ik wat onderdelen laten vervangen, puur om hem vers te verkopen. wat is er vervangen? - Gereviseerde versnellingsbak. - Nieuw raam mechaniek rechts - Nieuwe Thermostaat - OH beurt 1500km terug De auto heeft me nog nooit maar dan ook nooit in de steek gelaten! Minimaal 1x per week met de hand gewassen, en anderhalve maand geleden langs een autopoets bedrijf gebracht voor een polijstbehandeling+interieur reiniging. De auto ligt super op de weg, zowel voor als achter een stabilisator stang. Banden? rondom minimaal 5,5mm profiel. rondom michellin banden. Wat voor werk zit eraan de auto? - uitlijnen/balanceren trekt naar links heb er zelf niet veel last van vandaar dat het nog niet is gebeurd. kortom een nette golf 3 vr6 die met respect is behandeld! Apk tot 02-08-2012 Km stand: 244 243 Auto is te bekijken in Apeldoorn Prijs: 1975,- ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Lucvr6 : 31-01-2012 at 19:24. Reason: enkele foto's |
|
|||
|
|||
![]() km.stand??apk???waar te bekijken????fotos doen het niet
|
|
|||
|
|||
![]() km stand 244 243, Apk tot 02-08-2012, Te bekijken in Apeldoorn
Foto's voeg ik zo toe. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook zeker benieuwd naar de foto's!
|
|
|||
|
|||
![]() enkele foto's
|
|
|||
|
|||
![]() Hoe is de staat van de auto verder? Kwa roest? Onderkant?? Krassen deuken??
|
|
|||
|
|||
![]() onderkant is keihard!, alleen roest vorming rv klein plekje van 2cm, 2 plekjes a-klep.
2 krasjes ook op a-klep. gewoon een nette auto! |