![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() wat is eigenlijk grotendeels het verschil tussen een PF en een PB blok??
ik weet dat de PB zonder kat is en 82 kw is maar dat is ook het enige wat ik weet... weten jullie misschien wat meer?
__________________
Always VW |
#2
|
||||
|
||||
![]() niemand?
__________________
Always VW |
#3
|
||||
|
||||
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die ken ik al, dat zijn alleen maar cijfers. omdat ik geen apparatuur heb om te meten enzo kan ik hier niks mee. ik wil weten of op de PB een management zit, waarom deze 82 kw heeft en de PF 79 kw. zit dat verschil in kw in het feit dat er op de PF een kat zit en op de PB niet? zit er een verschil in injectoren? dat soort dingen... toch bedankt nog yorick
__________________
Always VW |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik zie zo snel op de site alleen dat de katalysator het verschil is en eventueel de lambdareglung
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Zou toch zeker alleen in de Kat kunnen zitten? Zie je ook tussen de KR en de PL motor bij de 16 kleppen.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#7
|
||||
|
||||
![]() dus als ik de kat eraf haal, andere management (als die op de PB zit) heb ik praktisch een PB blok???
__________________
Always VW |
#8
|
||||
|
||||
![]() Bij de KR en PL is er wel een IETS groter verschil als alleen de Kat.
PB en PF zitten wat dat betreft idd stukkie dichter bij elkaar. Verder blijf je altijd een PF blok houden omdat het nu eenmaal een PF blok is en geen PB blok ![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#9
|
||||
|
||||
![]() ja maar wat is dat verschil???
__________________
Always VW |