![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop Golf 2 GL emblemen + Turbodiesel embleem voor in de Grill. Deze emblemen werden alleen geleverd op de Golf 2 GL (Grand Luxury) uitvoering.
- Turbodiesel embleem werd zelfs alleen op de Golf 2 GL met turbodiesel motor geleverd. Turbodiesel embleem: Past voor in de grill. Helaas 1 nokje afgebroken. Dit embleem is origineel en wordt steeds schaarser. Chroom is klein beetje dof, maar even polijsten of oppoetsen met commandant en het chroom blinkt weer. ![]() Vraagprijs: €25 - GL embleem zijkant In goede staat !: ![]() Prijs: €15 - Golf GL embleem achterkant: In goede staat. Dit embleem wordt steeds schaarser! ![]() Prijs: €20 Eventuele inruil van sportstuur passend voor Golf 2 (van 1985), sportuitlaat voor Golf 2 of rood met witte achterlichten is mogelijk. Emblemen zijn te versturen. Kost €7. Of af te halen in Liessel (regio Venlo - Eindhoven) Reactie via PM aub Last edited by Golf II D-TURBO : 06-02-2012 at 22:54. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() voor de gl-emblemen zijkant + achter heb ik wel interesse maar 35euro's is me eerlijk gezegd wel ietsie erover.
|
||||
|
||||
![]() oppoesten zou ik dus niet doen,daan gaat het chroom eraf
pas setje op de sloop gekocht voor 5 euro heb ze wel liggen in gtd voor de zijkant Last edited by mk2t4 : 07-02-2012 at 15:57. |
|
||||
|
||||
![]() 10euro voor zo'n setje vind ik absoluut nog wel kunnen , maar 35????????
|
|||
|
|||
![]() Prijsverlaging voor de GL emblemen: Zijkant GL emblemen en Achterkant Golf GL emblemen in zeer goede staat nu voor €25. Vaste prijs. Graag reactie via pm. Inruil van rood met witte achterlicht of sportuitlaat golf 2 is mogelijk (met evt. bijbetaling.)
|