![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook deze gespot in Autostadt, de VW Fox, stond een beetje stiekem in de afleverruimte opgesteld..wat een boeven, die Duitsers!
webmaster, mag ik een forum voor de fox verwachten in de toekomst, uit pure armoe moest ik dit hete nieuws bij de vergaarbak die 'Algemeen' heet plaatsen.. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat daar nu 2.0 achterop?
|
||||
|
||||
![]() Eergister onderweg naar Dland nog een hele trailer gezien vol met die kleine gebakjes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal wel 1.4 zijn, hij komt er met drie motoren, een 55 pk (zal wel een driepittertje zijn, van de Polo) een 1.4 (de overbekende) en een 70pk TDI (heb de brochure meegenomen, maar ik ben even te lui om naar beneden te lopen en het precies na te kijken) Leuk autootje hoor, in het echt! |
|
||||
|
||||
![]() ik weet in welke uitvoeringen dat ie komt....
staat toch duidelijk 2.0... vandaar de vraag..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over een jaar of wat horen we van je dat jij er een R32 (of een R36) in gelepelt hebt? Is weer eens wat anders dan een Luporsche (hier hoort een knipoog te staan, krijg het niet voor elkaar met de Mac) Gr. Richard (jawel) |
|
||||
|
||||
![]() ik houdt het bij mijn luporsche...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat staat er niet, en al helmaal niet duidelijk. De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar zeggen. |
|
||||
|
||||
![]() Richard, ga maar slapen: er staat echt 1.4 hoor!! Helaas :p
|
||||
|
||||
![]() er had 2.0 kunnen staan.... weltruste
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I rest my case |
|
||||
|
||||
![]() Ook de prijs is wel interessant van die Foxjes! En het mooie is ook nog dat ze Renault sneller af zijn met een auto neer te zetten in dit segment.
|
||||
|
||||
![]() Die bekleding is gaaaaaaaf
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Best een mooi autotje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe polo staat er ook al.
Is voor introductiefeestje voor de 50.000 man personeel van Wolfsburg. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker, was het eerste wat me opviel! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Der Fox Pepper ist hingegen um 40 Millimeter tiefer gelegt in vergleich mit den Lupo nachfolger "Fox" und steht auf 17 Zoll-Leichtmetallfelgen mit Reifen der Dimension 215/40. Der Innenraum ist mit Leder und Alu ausgestattet. Vorgesehen sind drei Motorvarianten: ein herkömmlicher 75-PS-Benziner, ein Benzindirekteinspritzer mit 100 PS und ein 115-PS-TDI-Diesel. :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagentje hoor! Voor dat geld liever dan een 2e hands 6n(2). En met die 17 inch....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hem ook van het weekend gezien in AUtostadt alleen dan in het VW paviloen
en vondt de bekleding die daar in zat iets te veel kleurtjes hebben |