![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt beschreven als een hele nette wagen. Prijs is dan ook erg netjes als de wagen is zoals beschreven.
Klik Staat hier in de buurt, dus kan wel even langs rijden als iemand interesse heeft. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een unieke wagen! |
|
||||
|
||||
![]() zo gaaf! jammer dat ze zoiets aanbieden met maar 2 foto's..
heerlijke kleur ook zilvergrijs ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Nette wagen en zonde van het aantal foto's.
De km stand is zeer netjes. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ken de auto van mobile (grijs, syncro, recaro's en lampensproeiers, zoveel zullen er niet zijn ), staat daar al een tijdje voor 10.000. Vriend van mij is deze gaan bekijken. Heeft achter een accident gehad.
|
|||
|
|||
![]() Staat tevens met ad op ebay :
http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-GTI-...=item2a1904cc75 Als ik het zo doorlees heeft mijn vriend hem in Frankfurt bezichtigd bij de vorige eigenaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze heeft idd al zeker een jaar lang te koop gestaan in Frankfurt.
|
||||
|
||||
![]() Het vw logo is er in elk geval uit aan de achterzijde. kan me moeilijk voorstellen dat dat wordt gedaan terwijl de auto verder niks te spuiten had. Ik acht het daardoor wel waarschijnlijk dat er wat gebeurt is in de loop der jaren maar als het goed gemaakt is maakt het op zich weinig uit. Wel jammer dat het logo er uit is natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
![]() bij mij weten was er een ander achterpaneel ingezet.Want de uitsparing voor het vw teken was dichtgemaakt .
|