![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoals topictitel beschrijft ben ik opzoek naar een koplamp voor een golf 2, en we die van de bestuurderszijde. Dit omdat mijn huidige koplamp een scheur in het glas heeft.
Liefst een gebruikte koplamp, een set aanbieden mag ook, maar geen heldere meuk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ik wel liggen voor je.
Woon in kalmthout. Dus is nog niet zo ver uit de buurt. Enkel of set heb ik allemaal nog liggen. Stuur maar PB voor af te spreken. Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() hoi
ik heb hier een aantal setjes koplampen voor je liggen deze zijn ook los te koop mvg arie telnr 0633928342 |
|
|||
|
|||
![]() 15euro 2koplampen compleet
Pm bij interesse |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel een setje voor je liggen 15euro werk in Deurne dus is in de buurt.
|
||||
|
||||
![]() Voor €20,- heb je een nieuwe bij bijna iedere automaterialen zaak.
![]()
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |