![]() |
|
||||
|
||||
![]() Auto ligt helemaal uit elkaar ! Carosserie is geheel gerestaureerd en spuitklaar ! Zit een 1.6 EG (GTI 110pk) motor bij. Alleen de voorruit is gebarsten. Kenteken en alles erbij... bouwjaar 1978.
1000E, auto MOET weg. heb geen foto's enz, kan ik wel ff vragen.
|
||||
|
||||
![]() zoals jezelf altijd schreeuwt. We willen foto's zien...
|
|
||||
|
||||
![]() foto's!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() kuch...kuch...foto....kuch..
|
||||
|
||||
![]() blok ligt er nog wel in? en is in goede staat? heb mischien wel serieus interesse. rocco 1 is nog steeds nr 1 op mijn lijstje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lezen is ook een vak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat je hem met foto veel beter verkoopt :p |
|
||||
|
||||
![]() dat ongetwijfeld. Auto staat in de omgeving van Amersfoort in een schuur en die kerel moet er vanaf. Auto kan je zo naar de spuiter rollen en dan opbouwen maar na het spuiten. Zou hem heel graag zelf willen kopen maar heb het geld er ff niet voor en de ruimte ook niet, anders was het echt wat geweest. Die jongen wil wel weten wat er met die auto gaat gebeuren, hij mag de cross niet maar alleen in ere hersteld worden.
|
||||
|
||||
![]() ruimte is bij mij ook een probleem aan het worden, en hij gaat niet voor de cross.. daar heb ik kadettjes voor
![]() ik wacht op de foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wel helemaal compleet dus? zo op te bouwen? of veel wat bij opbouw nog vervangen moet? (op het voorruit na dan zeg maar) motor e.d. ook compleet? ophanging en assen e.d. is er bij? remmerij? interieur? enz enz enz... Wat voor kleur op kenteken? En waarom moet de rocco eigenlijk weg?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() als je nu mijn pm beantwoord is de kans groot dak hem koop.
bij mij is de ruimte namelijk geen probleem haha. en zoek een opknapper/restauratie project. |
|
||||
|
||||
![]() ik ben al voorzien van een auto iig...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() najah hijs is gisteren vrij lang online geweest maar hoor niks
|
|
||||
|
||||
![]() waar blijven die foto's dan....
|
|
||||
|
||||
![]() jongens droevige mededeling.
het duurde hem waarschijnlijk te lang en hij heeft mij mails niet gehad. hij heeft 3 kopers gehad. 2 daar van boden een scheit prijs dus ging niet weg . de 3de bood een hoop alleen werd de rocco dan gebruikt voor de cross.. maar ik kan het bijna niet geloven en begrijp echt niet waarom maar hij word dus gebruikt voor de cross.. eeuwig zonde ik denk zeg het maar alvast |
|
||||
|
||||
![]() weet je ook wie hem gekocht heeft, heb nog onderdelen nodig voor mijn mk1
|
|
||||
|
||||
![]() dat weet ik niet wati k wel weet dat het euwig zonde is.. zon ouderwetse auto en in goede staat en dan gewoon total loss laten rijden door iemand. had ik hem nog liefer achter in de tuin gezet een paar maanden ..
moet je is aan vw leusden vragen die weet er wel meer van denk ik. en bedoel je mk1 een rocco ook of? ook golf heb namelijk ook veel golf 1 onderdelen. |
|
||||
|
||||
![]() nee geen golf, zoek voor voor een scirocco mk1 compleet dashboard met console, zonder tellerbak en ruitrubbers
|
|
||||
|
||||
![]() die jongen waarvan hij is zie ik erg weinig... tis roeien met de riemen die ik heb. Heb verder ook geen telefoonnummer van hem.