![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb bbs rs replica (lenso) velgen te koop 16 inch 4x 100 7 j
maar waarom verkoop ik ze niet ??? en ik heb 2 banden 165/40/16 nankang banden te koop met goed profiel waarom verkoop ik die ook niet iemand tipsn kwa prijzen ofzo? velgen vraag ik 400 hoor en banden 100 |
|
||||
|
||||
![]() Niet iedereen is fan van lenso bsx velgen, kwaliteit van die velgen is jammer genoeg meestal niet erg hoog. Blanke lak die er over zit is te zacht voor het Nederlandse klimaat.
En voor de verkoop meer adverteren zowel hier op het forum (wel even de regels doornemen) als op bijv. Marktplaats, trouwens de nankang banden koop je nieuw voor rond de 50 euro per stuk
|
|
||||
|
||||
![]() hoelang staan ze te koop dan?
ik zou trouwens voor 400 euro geen lenso`s kopen. ook niet voor 40 euro trouwens.
|
||||
|
||||
![]() Idem hier. En ik denk dat hem daar ook de kneep zit, de meeste hier zijn niet zo gecharmeert van Lenso's.
|
||||
|
||||
![]() Wel leuk om daar een topic voor te openen,ik zou er een marketingbureau opzetten
![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahah ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() fatsoenlijke foto`s willen ook wel helpen trouwens....
|
|||
|
|||
![]() 400 voor een setje lenso's is gewoon teveel, zeker als ze gebruikt zijn en stoeprandschade hebben.
Je hebt veel verschillende handelaartjes en prijzen van hoog tot laag. Had ze zelf toen via MP nieuw gekocht voor 325 euro in de maat 16 x 7.5 et38. Daarnaast is er zoals eerder aangegeven niet iedereen fan van en kom je er dan ook lastig vanaf. Banden zijn ook te duur, kosten nieuw 58 euro per stuk bij autobandenmarkt (dit is inclusief verzenden) Waarom zou je dan 2 gebruikte kopen voor 100 euro zonder verzenden ![]() Naast op dit forum adverteren is het natuurlijk ook verstandig op op verkoopsites te adverteren. Last edited by Spierings : 09-03-2012 at 19:05. |
|
||||
|
||||
![]() gewoon op marktplaats zetten
|
||||
|
||||
![]() Staan volgens mij wel een stuk of zes identieke sets op het forum.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en geen van de 6 komt eraf ![]() ze vragen ook allemaal veel te veel....... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik zie wat ik bij elkaar voor m'n BBS Bugatti's kwijt ben om ze in nieuwstaat te krijgen inclusief nieuwe caps en ventielen, daar heb je nog geen setje Lenso's voor
![]() Nu zal niet iedereen gecharmeerd zijn van die Bugatti's maar toch... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
incl aankoop en opmaken goedkoper dan lensó..... echte wielen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Amen, superwielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Deze dus ook ![]() (aankoop en opmaken goedkoper dan Lenso's)
|