![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar een flocker.
En graag in het noorden. ![]() Ik ken flocktechniek NL En PPR Motorsport en Dietrich wel. Is me allemaal te ver rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Flocktechniek is verreweg de goedkoopste. Voor 7 tientjes een compleet dash. Daar kan de rest niet aan tippen. Prijzen die ik in t noorden hoorde waren rond de 400 voor een dash
|
||||
|
||||
![]() Klopt Flocken is op de meeste plaatsen heel duur denk dat je voor 70 euro nergens dat gedaan krijgt.
Maar je kan altijd Eelco eens vragen Joene hij werkt en doet het bij Alex Mars in Leeuwarden.
|
||||
|
||||
![]() Kunnen jullie iets eer vertellen over het flocken en waar het precies voor wordt gedaan?
Ik heb weleens iets over rally gehoord.... Het leek me misschien wel makkelijk als je een versleten/beschadigd dash zou hebben want laten bekleden is nl niet echt goedkoop... |
|
||||
|
||||
![]() Ben er niet zeker van dat Eelco het nog doet ( hij werkt niet meer bij Mars.)
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Richard, bij Flockehcniek zijn de prijzen verhoogd. Was 75,- nu 100,- voor een dashboard. Er zit ook iemand in Friesland. Doet het voor 150,-
|
|
||||
|
||||
![]() ok.. inflatieverhoging
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad.. Maarja word dus een ritje Neunen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste Flocker,
Het vrij advertenties plaatsen als bedrijf, dienstverlener of uit handelsoogpunt is niet toegestaan. Zie hiervoor onze voorwaarden mbt Bedrijfs-, handels- en dienstverleningsreclame op Volksforum.com http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35806 Graag wil ik u doorverwijzen naar onze contactpersoon Hans mbt het adverteren op VF. Via E-Mail kunt u hem bereiken. Met vriendelijke groet, Peter |