![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag 24 april 2005
10e Int. VW Golf Treffen 2005 Midland Circuit, Lelystad (naast het vliegveld) Aanvang 10 uur Diverse stands en mogelijkheid tot deelname aan diverse wedstrijden Entree 10 euro per persoon, kinderen tot 12 jaar gratis Last edited by Turbodad : 04-04-2005 at 08:55. |
|
||||
|
||||
![]() Dus weer alleen golfjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is inderdaad, net zoals de voorgaande negen editie's, een Golf only treffen. Feit blijft dat er ieder jaar ook een heleboel mensen met een ander type of een ander merk auto komen die er geen problemen mee hebben, maar zoals je begrijpt kun je het nooit iedereen naar het zin maken. Zo is dit een Golf treffen, maar zijn er bijvoorbeeld ook type 1 meetings waar een Golf 3 of een Passat niet tussen de auto's mogen parkeren maar een klein stukje verderop. Ik zie als liefhebber daar het probleem niet van, je kunt tenslotte niet alle types VW in je bezit hebben, maar daarom kun je er toch nog wel van genieten (hoop ik).
|
|
||||
|
||||
![]() Nu maar hopen dat het droog blijft op die dag.
|
|
||||
|
||||
![]() De stand is nu 7 - 2
Van de 9 keer dat het is georganiseerd zijn de 7e en de 8e editie in het water gevallen, maar meestal kom je 's avonds met een hoofd wat rood-verbrand is thuis, dus als ik moet gokken dan ga ik eerder voor de zonnebril dan voor de paraplu. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat ik wel langs kom maar dat ligt echt aan het weer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik neem gewoon m'n zonnebril mee én m'n regenpak! ![]() wil het gewoon niet missen..... :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() nummer 7 was ik vrijwilliger... nat tot op het bot... maar wel lol gehad
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toen waren er een hoop geregistreerde van vwforum vrijwilliger.... ik was ook zeiknat geregend. Heb nog wel een aandenken aan die natte dag.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aanstekers uitdelen? |
|
|||
|
|||
![]() lopen er ook van die grietjes rond met die doekjes om je auto droog te houden ??
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het de afgelopen 2 keer gemist, de 2 jaren daarvoor wel van de partij geweest. Maaaaaaaaaaarrrrrrr: Dit jaar mis ik het ook niet. Misschien dat ik Mr Menie wel mee neem, want als die met z'n "automatic" naar de polder moet tokkelen dan komen we niet over ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz................. LRR Ps: We cruisen met een aantal TDI's op tijd weg 's ochtends, dus wie mee wil vanaf Groningen/Drenthe...................................
|
||||
|
||||
![]() ik kom zeker ik woon toch 20km er van af en moet spullen ophalen daar dus.
en aangezien er een paar een bakkie eerst komen doen moet ik wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komen wij de polo eens bekijken en een bakkie doen.... :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() houd ik je aan kevin en meen je linnie mee
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rene in het kinderstoeltje hahahaha ja hoor zal de playstation aansluiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lol mag ik ook gt4 spelen in de golffff
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zodat ik op kleine renétje kan passen zeker..... ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() heb wel een ketting voor je linnie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb nog voor me hondje een wurgriem als rene te hard aan de riem trekt :biggrin: |