Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-04-2012, 23:15
Johan Mulder Johan Mulder is offline
Forum Newbee

Send a message via AIM to Johan Mulder
Exclamation audi 100sl / 1970

Beste mensen, grote kans dat ik mijn vraag op een verkeerde plaats drop. Sorry hiervoor. Ik ben een steeds minder trotse bezitter van een Audi 100sl uit 1970. Omdat in één jaar tijd, de Audi drie drukgroepen heeft verslonden. Doordat ontkoppeling middels een hevel plaatsvindt, verplaatst het centerpunt van het lager, ten opzichte van de vingers. Is er hier een topper die een oplossing heeft?? Of iemand weet die ik kan vragen?? b.v.d. groet Johan.
Howdy,ben een 44 jarige uit Hoogezand.Met vrw en 5 kindrn van 1 1/2,t/m 18 jaar ben ik trotse bezitter van Audi100 uit 1970.V.a. mn 18e met oude wagens aan de sleutel,maar ben geen pro.In de hoop veel kennis te delen,gegroet
Reply With Quote
Old 04-04-2012, 17:52
staande golf staande golf is offline
VW Addict

Niet om het een of ander, maar een drukgroep moet veel langer mee kunnen. Ook zonder het wijzigen van de constructie, denk ik eerder dat er ergens anders iets fout zit of fout gaat met monteren
Reply With Quote
Old 13-04-2012, 12:55
Johan Mulder Johan Mulder is offline
Forum Newbee

Send a message via AIM to Johan Mulder

Quote:
Originally Posted by staande golf
Niet om het een of ander, maar een drukgroep moet veel langer mee kunnen. Ook zonder het wijzigen van de constructie, denk ik eerder dat er ergens anders iets fout zit of fout gaat met monteren

klopt!! Heb inmiddels zelf de bak erachter weg getrokken. Tot mijn stomme verbazing onderdelen aangetroffen uit twee type drukgroepen. De Audi is van 1970, hier hoort he eerste type in te zitten. Dus lager goed en drukgroep van later type. Bij het juiste type drukgroep zet een soort koolstof ring op de vingers gemonteerd. Ben druk aan het zoeken, maar kan tot nu toe geen vinden. Wel wil ik je even bedanken voor het mee denken. als je een oplossing weet, of een manier om aan een eerste type drukgroep te komen, ben je meer dan wekom. Mvg Johan.
Howdy,ben een 44 jarige uit Hoogezand.Met vrw en 5 kindrn van 1 1/2,t/m 18 jaar ben ik trotse bezitter van Audi100 uit 1970.V.a. mn 18e met oude wagens aan de sleutel,maar ben geen pro.In de hoop veel kennis te delen,gegroet
Reply With Quote
Reply

Posting Rules