![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij bied ik mijn lupo te koop aan.
LET OP: Motor vast gelopen Hier wat gegevens: Merk: Volkswagen Lupo 1.4 16V Bouwjaar: 1999 Kilometerstand: 172354 km Versnellingtype: Handgeschakeld Aantal deuren: 3 Brandstof: Benzine Gewicht: 882 kg Cylinderinhoud: 1390 cc 16V Vermogen: 55 kW / 75 pk APK datum: Nieuw bij verkoop. Kleur: zwart Bij de 170dkm de volgende onderdelen vervangen: Distributieriem Waterpomp Mutiriem Startmotor Koppeling Airco vulling 4x Banden Dit is allemaal over te zetten op de andere motor Opties: C.deurv. El.ramen voor Airco Lichtmetalen velgen Achterwisser+sproeier Hoofdsteunen voor Hoofdsteunen achter Gordelspanners Derde remlicht Stuurbekrachtiging Stoffen bekleding Verstb. koplampen Bagagedek In delen neerkl. achterb. Toerenteller Halogeen koplampen Getint warmtewerend glas Stoel pass. hoogte verst. Dubbele airbag Verstelbare stuurkolom Startblokkering Buitenspiegels verstelb. Stoel best. hoogte verst. Bumpers in carr. kleur Mistlampen Vraagprijs: €1650,- Voor Meer info bel: 0616720708 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vr Gr Niels. Last edited by nielsvwteam : 25-01-2013 at 20:24. |
|
||||
|
||||
![]() Upje!
|
|
||||
|
||||
![]() Upje!
|