![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb een g60 onderstel onder mn mk2tje gezet alleen welke remleidingen ben ik nodig? originele mk2 of g60 ? mvg mrtuintje
|
||||
|
||||
![]() uh. origineel golf 2 moet passen.
|
|||
|
|||
![]() G60 heeft over het algemeen abs en dan loopt er maar 1 remleiding naar achter die voor de remdruk verdelen weer naar 2 leidingen word gesplitst.
Je kan gewoon je orginele leidingen gebruiken.
|
|||
|
|||
![]() ik gebruik de abs niet maar dan zal ik een setje originele bestellen
geld ook voor handrem kabels ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zitten die er niet meer onder dan??? Handremkabels van een 8v of 16v GTI[die heeft nl schijfremmen] Let wel op de lengte,oud model handremhevel of nieuwmodel Last edited by golf mkII 16v : 06-04-2012 at 20:40. |
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je de remleidingen of de remslangen?
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
|||
|
|||
![]() slangen,
wat is het verschil tussen nieuwe en oude typer handremhevel ? t golfje komt uit 92
|
|||
|
|||
![]() plaats eens even een paar foto's, wil wel eens zien waar je tegen aan loopt
|