![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop aangeboden:
Bewerkte cilinderkop met een complete set Weber 45DCOE's met de volgende specs:
Om een indruk te geven van de huidige staat, een paar pics: De set is afkomstig van een straatauto (Golf 1 1.8 GTI) en is overbodig geworden vanwege een ombouw naar itb's. De set wordt aangeboden zoals op de foto's is te zien; de webers zijn compleet tot op het laatste boutje, de brandstofleiding en gasklepmechanisme. De prijs voor deze mooie en complete set is 875 euro. Het geheel kan bezichtigd / opgehaald worden in Breda of Schiedam. Indien gewenst is het ook mogelijk om in Maastricht af te spreken. Last edited by Ferones : 10-03-2012 at 19:58. |
|
||||
|
||||
![]() Verkoop je de kop ook los zonder de webers?
En in hoeverre is de kop aangepast? Poorten of ook de kleppen vergroot? |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben wel geinteresseerd in de webers als gti power de cilinder kop wilt hebben.
Mischien een gezamelijke aankoop, ik woon in heerlen |
|
|||
|
|||
![]() PB's verstuurd!
Bij serieuze interesse kan ik de spullen meenemen naar Nuth. |
|
|||
|
|||
![]() De bijbehorende onderblok heb ik evt. ook nog en kan zonder meerprijs worden meegenomen met deze kop. De onderblok is zijdeglans zwart en in nette staat. Ook de lage-druk-brandstofpomp die nodig is icm de Webers is nog aanwezig en mee over te nemen.
Up!! |
|
|||
|
|||
![]() is het mogelijk om deze in een busje te krijgen?
grtz joris |
|
|||
|
|||
![]() De kop zonder problemen. Als je ook de onderblok wil meenemen; die is met twee man prima een busje in te tillen. Even een handje helpen is geen probleem!
|
|
|||
|
|||
![]() En schop!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Spruitstuk met Webers verkocht!
Kop mag weg voor 200 euro.... |
|
|||
|
|||
![]() Alles verkocht en opgehaald. Topic mag dicht!
|