![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() beste vw vrienden,
welke nokken kan ik het beste ik m'n 180016V KR met 40er dellorto's gooien?? heb nu 262 gr met 11.3 mm lift, maar wil eigenlijk veel scherper... iemand een advies over hoeveel graden, lift enz enz??? ps auto is niet voor dagelijks gebruik, maar voor het betere straat/circuit gebruik ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ik zou de dellorto's weggooien en webers op zetten!
![]() En heb je mechanische stoters, of hydro??? Zippo |
#3
|
||||
|
||||
![]() dat staat ook op de planning 45er webers, hebnu nog hydr. stoters , maar er komen mech. in
|
#4
|
|||
|
|||
![]() KIJK!! :biggrin:
Zeer goed bezig! Maar euh als je mechanische monteerd kun je 290 graden met een lift van 12,8 ofzo... Lijkt me niet verkeerd... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() zal in woerthersee eens kijken of ik wat leuks tegenkom......
|
#6
|
||||
|
||||
![]() volgens mij heb een maat van me nog 45 webers liggen voor de verkoop, en een maximaal bewerkte cilinderkop
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een ding tegelijk dennis :biggrin: meeste budget gaat nu naar m'n stulpje, dellorto's draaien nog goed dus denk dat webers nog ff moeten w88.... moet nog veel te veel gebeuren aan die k8tgolf om hem een beetje fatsoenlijk voor de dag te laten komen ![]() maar ja alles op z'n tijd he |
#8
|
||||
|
||||
![]() voor die nokkenstok een uitlaatnokkenas ? zou tov origineel 2mm meer lift geven, samen met mechanische stoters en verstelbaar nokkenastandwiel kan het nog leukere effecten geven.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#9
|
||||
|
||||
![]() heb nu 262gr met 11.3 mm lift, met nog hydr. stoters
moet eens ff kijken wat het beste is voor mijn rijgedrag:P moet zowieso nog steeds een verstelbaar nokkenastandwiel hebben, zal in woerthersee wel eens kijken of ze een leuke aanbieding hebben |
#10
|
|||
|
|||
![]() van schrick zijn deze leverbaar:
268 graden 11,5mm lift (hydrolisch) 276 graden 11,5mm lift (hydrolisch) 284 graden 11,6mm lift (mechanisch) groep A rallye deze komen in de mijne kleptiming inlaat: 34-70graden uitlaat: 70-34graden klephoogte op bdp: 3,1mm 300 graden 12,0mm lift (mechanisch) groep A race kleptiming inlaat: 45-75graden uitlaat: 75-45graden klephoogte op bdp: 4,2mm groeten Marijn |