![]() |
|
||||
|
||||
![]() 4 Stalen velgen + 4 wieldoppen
5,5J x 13H2 ET30 (4x100) 3 van de 4 velgen met band, continental contact (185/70 R13) velgen zijn in nieuwstaat 60 euro voor velgen en wieldoppen, of goed bod Blauwe knipperlichten voor G60 bumper 15 euro Golf 2 Gti gril 25 euro Racimex voltmeter 15 euro een goed bod is altijd mogelijk mvg Coen Last edited by Coen : 21-04-2005 at 10:40. |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij krijg je straks het bericht, dat er een prijs bij MOET.
ojee, nu zei ik het al :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() wou het net zeggen....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de bakker, maar goed bod is ook altijd mogelijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb wel oren naar die velgen! Waar woon je? Als ik het goed begrijp heb je 4 identieke velgen waarvan er 3 een 'nieuwe' band hebben. Hoe lang liggen die banden al? Passen de velgen onder een golf 1? (volgens mij hebben die ook een 4x100 steek) |
|
||||
|
||||
![]() Woon in de kop van noord-holland, zijn geen nieuwe banden die erop zitten, de banden liggen net als de velgen denk ik wel al 10 jaar of langer. Dus zullen wel aan vervanging toe zijn.
De velgen passen onder een golf 1 |
|
|||
|
|||
![]() Damn, waarom woot iedereen zo ver weg??
Ik woon in Enschede en dat is ook zeker niet centraal in Nederland. hhhmmm, moet je velgen dan maar laten liggen. Een klein vermogen aan benzine is 't me niet waard (niets om je velgen hoor!) Thanx iig voor je snelle reactie!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil die grill!!!! is ie in goede staat? ,Maare kop van Noord-Holland...benk nog nooit geweest..komt waarschijnlijk door de afstand.
verzenden zou voor mij goede optie zijn. |
|
||||
|
||||
![]() grill is in zeer goede staat, geen beschadegingen of afgebroken klipjes. liefst overhandig ik het persoonlijk.. Maar wat zijn de kosten van verzenden?
|
|
||||
|
||||
![]() 0-5 kg = 7,05 euro
|
|
||||
|
||||
![]() ge-pmd
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() ff toevoeging, de velgen zijn origineel passat 32B....dus past prima onder golf of polo
(en ik heb al 2 setjes...)
|
||||
|
||||
![]() idd, winterwielen van de oude passat van me vader
![]() |