![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zet deze maar bij wielen en banden, weet niet echt waar anders :biggrin:
ik ben op zoek naar een eigenaar van een Golfje I met de 280mm schijven van een G60 erop. De reden daarvoor is omdat ik zou moeten weten hoeveel mm het uiterste punt van de remklauwen verwijderd zit van de wielnaaf. Die zou dus een klein meetinkje moeten doen voor mij. Zo zal ik kunnen bepalen welke ET et BH mijn velgen zullen hebben,helaas is mijn auto nog in opbouw en heb ik die remmen helemaal nog niet wie helpt mij? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verplaatst naar juiste gedeelte.
Wat ik je er over kan zeggen is dat je met 280mm schijven minimaal 15" wielen moet monteren, omdat het anders niet gaat passen. |
|
||||
|
||||
![]() GTI1-G60 heeft ze op zijn auto zitten, wellicht kun je hem eens vragen.
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heeft hij Brembo's van een Cupra erop. 305mm? schijven
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NOu volgens mij heeft er in de VW scene ofzo wel eens een gestaan die er 14"th line onder had liggen met 280 schijven en g60 klauwen, die dan wel iets bewerkt waren om het te laten passen. ( best tricky of niet? was een stuk van af geslepen volgens de tekst)
|
||||
|
||||
![]() dat er 15 duims wielen opmoeten, dat weet ik al :biggrin: , maar ik kan geen wielen bestellen bij htn zonder dat ik weet welke bundhöhe ik moet bestellen, en ik moet ze deze maand nog bestellen om van een promotie te genieten, tijd dringt dus, helaas heb ik deze remmen nog niet liggen, en kan ik het zelf niet uitmaken
![]() |