![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even wat info over mij:
bouwjaar: 1983 beroep:bedrijfswagen technicus Samenwonend met Madelon en zoontje Tycho. De auto: Dit is een hollandse mk2 jetta origineel in de kale "c" uitvoering. -1.3 benzine -4 bak -91000km -1984 ![]() -polarsilber -goedkope lelijke blauw grijze bekleding Ik heb deze auto sinds april 2011 in mijn bezit maar ondertussen al veel aangedaan. IK zal een paar fotos en een beetje uitleg hier neer zetten. Fotos van aankoop heb ik niet meer helaas. Schroef setje en wieltjes ![]() ![]() En toen begon het virus weer goed te kriebelen . Ik had mezelf voorgenomen om na de geboorte van mijn zoontje tycho de auto hobby flink te minderen. Mijn omgeving zei al: "dat hou je toch niet vol weinig aan je auto doen." Nou dat klopte. ATS cup velgen en een GTI voor spoiler ![]() ![]() Ondanks dat het motortje de 1.3 benzine maar 91000 km er op had zitten. Heb ik hem toch maar omgebouwd naar een 1.6 D. met 4 bak IK gebruik de auto namelijk als daily en dan is een dieseltje nooit weg ![]() Toen heb ik voor een maatje een GTD omgebouwd naar tdi 110pk. De turbodiesel in mijn jetta gezet ![]() De 5 bak die erbij zat was zeer slecht deze wacht nog steeds op revisie. Toen kwam ik een redelijkmooi retro bruin interieur tegen. van dit: ![]() naar dit ![]() Spiegeltje rechts ![]() Ook een setje wielbogen gepast maar weet niet of ik dat mooi vind. En een setje remOtecs in de maat 7x15 gekocht.Deze heb ik zelf gepolijst en opgeknapt. ![]() ![]() Ik kwam in Duitsland op de sloop een Hella DE-cateyes frontje voor een prikkie tegen. Na een aanvaring met een pauw ![]() ![]() ![]() Aangezien het een daily is en dat niet een hele fine combi is met gepolijste wielen. Heb ik een setje Borbet A in 15 inch et 25 voor en et 20 achter gekocht. De bandjes zijn 165-50-15 bridgestone ![]() Deze moet ik nog "even" opknappen Ook de auto van mijn wederhelft is opgeleukt. Ik had voor de jetta een Peugeot 206 RC 180 ingeruild met pijn in het hart voor een 206sw quicksilver. En de twingo ingeruild voor de jetta ![]() ![]() ![]()
DIRTY DIESEL ![]() Last edited by Rientjes : 18-07-2012 at 19:12. |
|
||||
|
||||
![]() Proficiat met zo'n mooie Coupe !
Wat is er leuker dan dieselen.. ![]() ![]() Het bruin interieur en die remotecvelgen staan hem echt wel goed !! Verder niet meer te veel aan doen, buiten misschien.. dat frontje er terug af? (Mijn goesting is het niet maar als jij het leuk vind ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding! Ik zou het zonder die bogen doen.
|
|
||||
|
||||
![]() @ jetta meister
Frontje gaat er vanhet voorjaar weer uit en komt de originele voor terug. Maar in deze donkere dagen is een beetje goed licht wel fijn, in de originele koplampen zitten nog die ouderwetse ronde lampen. De bedoeling is om de lens koplampen ineen westy frontje te maken ooit. Gisteren nog een aantal dingen gedaan. -een watergoot onder de motor kap gehaald de harde versie -kachelmotor vervangen en lucht klep dicht gemaakt met ducktape -Folie in de deuren vervangen (ik had water lekkage) -deurrubbers vervangen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1
|
||||
|
||||
![]() Ikzelf zou er dat frontje ook terug uit halen , is ook niet mijn ding evenals de bogen die ik ook zeker niet zou plaatsen.
Voor de rest een zeer knap karretje!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja het is wel de echte oldschool jaren 80 tuning ![]() En ik krijg eerlijk gezegt net zoveel positieve als negatieve reacties. Maar het front gaat er zeker uit om hem goed af te werken op te knappen.
|
|||
|
|||
![]() Mocht je het front ooit wegdoen heb ik wel interesse!
|
||||
|
||||
![]() Ik sta nog steeds in dubio welke velgen ik mee ga rijden straks.
de remotecs op 165-50-15 of Borbet A in het wit met 165-50-15 graag jullie mening gevraagd..
|
||||
|
||||
![]() Borbet A met 195-50-15
![]()
|
||||
|
||||
![]() en niet in het wit, dat past helemaal niet bij deze auto.
|
||||
|
||||
![]() Nee zou ik ook niet doen...gewoon velgengrijs
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou zeggen doe je ding, dare to be different.
Als het mijn auto was zou ik hem qua omlijsting zo laten als de laatste foto met de borbets. Mooi clean! Vind dat front stoer! |
|
||||
|
||||
![]() vind hem op de laatste foto ook prachtig!!
|
|||
|
|||
![]() Op de Borbets en ja de kleur, ik zeg maak er wat moois van
|
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf dat front! Jetta ziet er ook heel netjes uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() neusje vind ik echt mooi. hou ik wel van.
|
||||
|
||||
![]() op vwforum werd ik bijna door iedereen afgebrand door dat front
![]()