Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-07-2012, 18:58
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default Slot linkerdeur stuk?

Ben een weekje op vakantie geweest, wilde bij terugkomst wel weer eens stukje rijden met mijn Golf.

Nu was eerst de handrem vastgeroest, dus kwam al geen kant op. Besloot er later verder mee te gaan, draaide de linker deur op slot zodat de centrale vergrendeling de andere deur, de kofferbak en de tankklep kon sluiten.

Nou draaide ik de deur op slot, en vervolgens draaide ik de sleutel door? Lijkt me niet te horen, maar;

Nu zitten de rechterdeur, achterklep en tankdop op slot, en de linker deur wil niet meer op slot. Ook kan ik de sleutel niet meer naar links draaien, en rechts gaat nog niet eens een kwart slag.

Is het slot van mijn linker deur nu stuk? Of moet ik deze er uit halen? Zag ook dat 1 van de 2 bouten waarmee het slot in de deur zit (aan de zijkant, als de deur open staat) er half uit was. Lijkt me ook niet horen?

Graag tips! Brandstofprijzen schieten weer lekker omhoog maar wil wel weer een keertje gaan tanken xD
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote
  #2  
Old 27-07-2012, 20:04
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

even de greep eruit pakken en kijken wat er niet goed zit.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI
'04 Suzuki SV650
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum