![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht:
Spatbord verbreders alle vier Frame inleg dashboard+ diverse schakelaars Dashboardkastklepje boven Bumpers voor en achter origineel vw Hemel verlichting het kapje Stuur inlegkapje GTI Emblemen voor en achter Spoiler voor op achterklep Hoedenplank zwart Vdo meters Asbak houder + aansteker Pook knop golfbal Windvangers raamstijl Goedlopend 16v blok + webers? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een goedlopend golf gti 16v blok liggen, het gaat om een 1.8 16v KR motorblok, is in goede staat compleet lopend uit de auto gehaald.. zonder webers gewoon origineel
stuur even pb bij intresse gr. wilco Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() In welke staat moeten de bumpers zijn? heb nog wel kunstof zwart liggen, maar niet geheel schade vrij..
Heb sowieso wel een Kamei dak-spoiler voor je in de aanbieding (nog zeer netjes) bod mag per PB ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik liggen. Niet helemaal origineel maar wel netjes. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94372
|
||||
|
||||
![]() heb het meeste wel liggen ook de 16v met webers!!!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Heb deze nog liggen, nieuw in doos.
|
|||
|
|||
![]() Dit is wat ik heb:
Spatbord verbreders alle vier (orgineel) Frame inleg dashboard+ diverse schakelaars (heb ik ook wel) Dashboardkastklepje boven (heb ik ook wel) Bumpers voor en achter origineel vw (setje stalen gti bumpers) Stuur inlegkapje GTI (heb nog wel een compleet stuur) Emblemen voor en achter (heb ik ook wel) Spoiler voor op achterklep (zender 3 delig) in unieke staat Vdo meter (verschillende) Pook knop golfbal Windvangers raamstijl Mvg, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pb onderweg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een Kamei Pookknop liggen(golfbal) en nog een mooi setje met VDO tellers
bij intresse hoor ik t wel ! Mvg Michael Quote:
|
|||
|
|||
![]() + diverse schakelaars
Hemel verlichting het kapje Hoedenplank zwart Vdo meters 3x Asbak houder + aansteker Dit heb ik voor je liggen. ik hoor het wel.