![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals je misschien al weet ligt er sinds maart een werkend 16v KR blok in mijn golfje S. De prestaties zijn natuurlijk onbekend van deze motor in een golf 1. Bv van 0 naar 100 of tussen accerelaties.
Nu deed het zich afgelopen vrijdag voor dat ik 2 rappe wagens tegenkwam. Zeker niet de sloomste. Twee fordjes, een mondeo ST220 en een fiesta ST kwamen mij voorbij geraast. Bij het stoplicht achter die 2 auto's gestaan. (was geen plek meer naast hun) Die in de Fiesta vond het wel grappig. Zo'n oud golfje doet niks zal hij gedacht hebben. Bij groen volle bak. Tot mijn eigen verbazing hield ik ze bij!!! :biggrin: Daarna was die gast in de Fiesta toch wel raar aan 't kijken bij het volgende stoplicht. Wel leuk nu ik een beetje een indicatie heb gekregen van de prestaties. Voor andere is dit misschien peanuts, maarja voor mijn doen wel leuk. Hebben er meer mensen van dit soort 'sleeper' ervaringen meegemaakt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn verhalen ken je al Sam (en deels meemgemaakt), dus die zal ik je besparen
![]() Blijft toch leuk stoplichtsprinten in Terneuzen he, ook al wat snelle rondjes gedraaid op de rotonde bij Scheldodrama? ![]() Bij de weg, de VR6 is vrijdag goedgekeurd hoor (na wat uren arbeid daarvoor)! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey goed bezig Sam. Dat is ook het mooiste dat ze het niet verwachten bij een stoplicht. Zullen wel denken, daar heb je weer zo'n gti. Maar dan trek je het gas los. En huppa.
![]()
|
||||
|
||||
![]() altijd leuk zulke dingen
![]() tijdje terug nog stukkie snelweg gedaan met een bekende van me, hij beweerde dat zijn nieuwe merc C220 sneller was als mijn KR, bij mij was de lijstenset half gedemonteerd, menie op de deur etc etc. dus mijn golfje zag er nogal gaar uit. maar ik reed hem er wel dubbel en dwars uit ![]() zijn leuke momenten...
|
||||
|
||||
![]() ja is wel lachen idd zoiets.
trouwens in de PVW (bij de grouptrash ofzoiets) stond ook wel eens een paar keer een golf1 met KR die verder weinig bewerkt zou zijn en dat ding zat binnen 7 seconden op de 60Mph dus das toch best rap vind ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
7 sec op de 100 kmh? dat kan wel ongeveer kloppen! Nette waarden! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() was gemeten met V-box racelogic oid dacht ik en op straatbanden, zal wel redelijk betrouwbaar zijn toch? volgens mij zijn er meer bladen die dat systeem gebruiken voor hun sprintmetingen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik geloof het best! Zit niet eens ver van de standaard waarden af...Weet iemand die (event. op papier...)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens doppel wobber zou een KR 0-100 in 8,5 seconde moeten doen. maar er stond me iets bij van 7,9 sec... maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb gehaalt.