![]() |
|
|||
|
|||
![]() G**verdek*tzooi,na een paar dagen niet in de cabbie te hebben gereden wou ik vanmorgen ff naar Amsterdam,stap in de auto en wil het raam naar beneden doen: DUS NIET!!Beide elect.ramen deden het niet.Kwam ik vanmiddag thuis gaat spontaan mijn linker raam naar beneden en even later weer omhoog en de rechter blijft nu half open!Snap er geen fluit meer van!Heb al ff naar de bedrading gekeken maar daar wordt ik ook niks wijzer van.
|
|
|||
|
|||
![]() als je nou het raam weer dicht wilt hebben,kun je eens proberen om de deur waarvan het raam nog dicht is,meerdere open en dicht doen en meteen de schakelaar ingedrukt houden.dan wil hij misschien wel weer dichtgaan.had een kameraad laatst ook van mij.en gek genoeg konden we het raam zo dichtkrijgen.
tis verder geen oplossing,maar zo heb je ff je raam misschien dicht! succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das een draadbreuk ten hoogte van de doorvoer van de deur naar het chassis...bij het openen en dichtdoen krijg je contact... lijkt me niet iets wat eddy heeft.. eddy denk eerder dat je een algeheel probleem hebt..met de gedachte van de oliezoemer erbij..dus ff massa controleren en alles nalopen ps eddy ga je deze week nog langs ewout? zou je dan die randen voor mij mee kunnen nemen?
|
|||
|
|||
![]() Problem solved!Heb vandaag alle electronica ff nagekeken en wat bleek,was een draadje los van de stekker naar de printplaat en een draadje los op de schakelaar vandaar dat mijn alarmsysteem op hol was geslagen.
@ Richard:No problem dude,zal ze voor je meenemen. |
|
||||
|
||||
![]() tadaa..had ik toch gelijk...hehehehhehe..
maar eddy top!!