![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo , ik heb momenteel DRINGEND een laspost nodig om mijn golfkes op te lassen
![]() ![]() Graag jullie menigen en ervarigen !! ![]() http://www.decaweld.com/default.asp...cmdID=17957&l=2 Dankje alvast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haast onmogelijk om hiermee netjes te lassen op plaatwerk, gaat zoveel warmte in zitten dat alles krom trekt!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus deze is zoizo niet geschikt denk je ... , maar ik zou wel met de proplastechniek werken om mijn plaatwerk in te lassen ... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens naar de machines van cebora, voor weinig geld een mooie hobbymachine
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad. En anders uitbesteden. Kan je je geld van het apparaat in kwalitatief goed laswerk stoppen.
|
|
||||
|
||||
![]() Danku mannen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leer van de ervaringen van de mensen die deze vraag ook gesteld hebben toen ze net (als studenten vaak) begonnen zijn. Zij zijn ook vaker op de koffie gekomen toen ze een goedkoop lasapparaat kochten en vaak na veel gemekker en braadwerk toch maar voor een betere hebben gespaard. Dat geeft zoveel meer plezier in de hobby. Ineens lukt het werk veel vaker en nog beter.
Dus ja, even doorsparen is ook mijn devies ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad , ik ga dat ook doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het ligt niet persee aan het apparaat maar gasloos lassen is niks voor plaatwerk, dan nog beter een ferm machine met klein wegwerp gasflesje.
Echter beter is het inderdaad om door te sparen, een leuk hobby apparaat incl fles heb je al voor rond de 800 euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het probleem is bij mij dat mijn laswerk vrij dringend is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je zou eventueel de poster boven je laatste post hier (lasklus) eens een pm kunnen sturen met de werkzaamheden en wie weet vallen de kosten nog wel mee.
![]() En anders nog deze ![]()
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 09-06-2012 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik ook zitten aan denken ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lasklus last ook op lokatie zover als ik ben ingelicht! Vraag het en je weet het!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok ga ik ook doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij werken inderdaad ook op locatie, in heel Europa en zelfs de hele wereld als het moet
![]() Wel betaald de klant de reiskosten uiteraard en als het even kan is vervoeren vaak goedkoper (wij hebben ook contacten met vervoerders) en meteen beter omdat die dan in onze werkplaats staat waar we alles bij de hand hebben en dus efficienter werken. Maar het kan zeker en we doen het regelmatig! Voor prijzen op locatie, stuur foto's van de klus + je postcode en we sturen een prijs terug ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb even een mailtje gestuurd naar jullie
![]() ![]()