![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht: steek/aandrijfassen voor golf 1 gti, laat maar horen.
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() hoelang moeten de steekassen zijn? heb hier nog wel wat liggen dus als ik de maten weet ga ik even kijken.. 100mm homokineten neem ik aan als het een gti is..?
gr wilco |
|
||||
|
||||
![]() Hoe lang ze moeten zijn geen idee, ik heb ze er nog niet onderuit, de homokineten moeten idd 100mm zijn.
|
|||
|
|||
![]() okeej, zou je het even na kunnen meten.. heb namelijk nog 1 100 mm homokineet liggen, deze kan ik op een lange en op een korte as zetten.. of heb je ze allebei nodig? als je er 1 nodig hebt kan je meten hoelang die moet zijn dan maak ik deze in orde
gr. wilco |
|
|||
|
|||
![]() Even ter kennisgeving voor mezelf, er zijn toch ook GTI's geweest met 90mm flenzen?
gr jim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat hebben ze normaal ook. 100mm flenzen komen volgens mij van een scirocco af.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke zie je wel, omdat de topicstarter om 100cm vraagt en een mk1 heeft vandaar. Thanks! |
|
||||
|
||||
![]() Zitten vaak op cabrio's met dx of jh motor.
|
|||
|
|||
![]() ik heb tog nog alleen maar gti's gehad met 100mm, kan ook komen omdat het voor mk2 alleen maar 16v waren en mk3 heeft alle gti 100 mm geloof ik
gr. wilco |
|
||||
|
||||
![]() Sorry mannen voor de verwarring, ik was in de war met Scirocco assen. Onder mijn gti zit een 9a bak en die heeft 90mm flenzen. Ik ben inmiddels voorzien, deze mag dicht.