![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sta op het punt een Golf 1 cabrio van 1994 te kopen.
Nu heb ik alleen geen flauw idee welke onderdelen waarop passen? Wil graag weten of bijv: De grille van een mk1 dichte gelijk is als die van een cabrio? Wil er eigenlijk een originele grille (enkele koplampen) op met rode bies Welke et waarde's aan te houden met bijv Ats classic, bbs rm? Hoe laag kun je gaan, daily driving? 13,14,15,16 inchers.. Etc. Wie kan mij wat vertellen over de cabrio en welke delen passen van welk model. Heb nog weinig kaas gegeten van de cabrio ![]() Yes, heb de search gebruikt. Hoe meer info hoe beter, maakt niet uit waarover ![]() Thnx
>>> Audi A4 Cabrio <<< >>> Golf IV Cabrio <<< >>> Golf II 1.3 NZ <<< Last edited by Bertus_01 : 14-07-2012 at 00:47. |
|
||||
|
||||
![]() Als we alles gaan opnoemen dan wordt dit het langste topic ooit.
Grilletjes van alle bouwjaren zijn uitwisselbaar. Een 94 er cabrio heeft een 55 liter tank en een thuiskomer. Een dichte mk1 heeft dat weer niet. 99% van de onderdelen is gewoon uitwisselbaar. Het dak is trouwens ook heel anders. Enz. Na bouwjaar 83/84 zijn er ook enkele mk2 onderdelen gebruikt.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 14-07-2012 at 06:55. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Snap dat het topic erg lang kan worden. De grillen zijn dus uitwisselbaar met de dichte, dat was er eentje die ik nergens kon terugvinden. Velgen moeten rond de et waarde 20 hebben, ben golf II gewend en dat was altijd hoger. Snap dat het dakje anders is, bouwjaar 94, vroeg me gewoon af waar de meeste delen vanaf komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen kijk ook even rond op www.golfcabrio.com en je krijgt nog meer info van cabriooten.
![]()