![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb het probleem dat regelmatig mijn uitlaat tegen de stabilisatorstang aankomt en nee de motorsteunen zijn niet versleten,is er een manier om dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
![]() Misschien handig om te vermelden om wat voor auto/type het gaat en of het een orginele voorpijp of spagetti spruitstuk met sportuitlaat betreft.
Is je uitlaat zelf goed spanningsvrij gemonteerd en zijn de rubbers nog in goede staat ?? |
|
|||
|
|||
![]() oja das een goeie,het gaat om een mk2 golf 1.8 rp motor.
de rubbers zijn nieuw en het is een orginele voorpijp en voor de rest heb ik een sebring tussen en einddemper. |
|
||||
|
||||
![]() Heb herzelfde gehad met ook een rp blok bleek dat de uitlaatllijn niet ver genoeg in elkaar zat geschoven. Daarbij heb ik nieuwe bouten in de driehoeksflens vóór de kat vervangen. Toen klopte het weer.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hetzelfde met de jetta, spaghetti raakt net aan de stab stang bij langzaam optrekken. Schijnt te maken hebben met de achterste motorsteun welke iets te laag ligt voor het spruitstuk.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je kan de beugel van de voorste motorsteun toch iets verstellen?
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 21-06-2012 at 15:09. |
|
||||
|
||||
![]() Het was bij mij ook de uitlaat die niet ver genoeg in elkaar geschoven was.