![]() |
|
|||
|
|||
![]() hierbij stel ik mezelf ook eens voor.
ik ben vincent 22 jaar en rij een mk3 usa. ben al een tijd actief op andere fora maar kijk regelmatig hier mee. voor mijn mk3 heb ik een mk4 1.6 16v uit 2002 gereden. zoals ik hem kocht: ![]() en hoe hij uiteindelijk is geworden: ![]() ![]() Toen kwam de mk3 usa inzicht, bij aanschaf 51.xxx miles gelopen, en zowel aan de binnen als buitenkant heel netjes. ![]() toen ik de auto er zo bij zag staan was ik meteen verkocht. de auto gekocht zonder de modern lines. toen zelf een set porsche clubsports gekocht in de maten 7&9J. ![]() de auto is later geheel uitgedeukt door de restyler, en er is een vmaxx schroefset onder gezet, omdat deze goed stug is waardoor laag rijden beter te doen was! verder is de auto vorige week genotched waardoor ik nu aardig plat kan rondrijden ![]() ![]() crappypic: ![]() plannen: bumpers laten spuiten ivm krassen. amerikaanse koplampen met dubbele kamer (donkere) oranje knippers en donkere bindplaatjes misschien laat ik de handgrepen en spiegelkapjes met de bumpers meespuiten, maar ik vind het zo eigenlijk ook wel wat hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom aan boord. Ik zie dat je van originaliteit houdt...goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is de vorige van henk inderdaad. mooie auto.
welkom
|
|||
|
|||
![]() Bedankt!
Het is inderdaad de oude auto van Henk W. Nu bijna een half jaar in mijn bezit |
|
||||
|
||||
![]() Zo dat is nog eens een verbetering die golf 4!
|
|
|||
|
|||
![]() Ja was best wat werk haha, maar was er wel blij mee
|
|
|||
|
|||
![]() 2 schitterende wagens!!
![]() Misschien een stomme vraag maar wat is 'genotched' ? Last edited by Aruniq : 08-06-2012 at 14:02. |
|
||||
|
||||
![]() Notch is ruimte maken voor de aandrijfas in het chassisbalk
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ahaaa bedankt voor de uitleg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen man!
Hoe laag rijd je? |
|
|||
|
|||
![]() Schroefset voor op zijn laagst zonder hulpveren.
Denk dat de dragarmen ong .1 cm vd grond liggen. heb wel een foto.. zal ik binnekort wel uploade ! |
|
|||
|
|||
![]() Lekker maatje! Mk3 is binnenkort nog dikker !
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor
![]() Golf 4 zag er ook dik uit! |
|
||||
|
||||
![]() Respect voor het lage rijden zonder air.........
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak en teeeering wat laag....
+1 op de respect voor laag rijden lijst ![]() |