![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...4533339916&rd=1
Ben benieuwd wat mensen gaan bieden, huidig bod is weinig!!!! Voor dat geld wil ik hem ook wel ophalen! |
|
||||
|
||||
![]() dikke rat!
|
|||
|
|||
![]() Deze gaat niet veel opbrengen denk ik ...
"Der Bus ist in schlechtem Zustand: Fahrzeugpapiere und Schlüssel fehlen, innen leer und verbastelt, die Mechanik sieht sehr komplett aus, der Motor ist nicht fest, Durchrostungen." Wel een leuke optie,klapdeurtjes links ipv rechts ... je hebt er geen kl*te aan,maar ja .. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een hok!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA waarschuwing nummer 1 voor Ghita!!!!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Keverpechje toch
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of leverwegje idd....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() keverpech is working
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe maar voorzichtig met bieden Bien, voor je het weet heb je ook zo'n wrak in de tuin staan
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Yeah right .... onder jouw naam zeker ??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehehe okee zal voorzichtig zijn! Maar nogmaals; 54 euro is niet veel....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je HEBT dan ook niet veel ![]() Quote:
Nu komen de verhalen van split52 over z'n split52 wel los ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In ieder geval een goedkope spijl.... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Als tie nog niet is losgerot wel ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha kans is er wel ja... ach, kan mijn ma het gebruiken als plantenbak of kliko..... (niet dat ze daar blij mee zal zijn..)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe, idd kan je een behoorlijk verhaal over schrijven... in het kort 2dagen voor het ophalen een ouwegare LT oprijwagen gekocht, 1500 km in ongeveer 24 uur afgelegd, benzine problemen tijdens wegversmalling wegens wegwerkzaamheden... (op een vluchtstrookje van 1,5m breed je benzine leiding schoonblazen...terwijl je wagen 2m breed is... en vrachtwagens langs razen) Hok opladen, met 40 de berg op vrachtwagens die je opdrukken, 100 de berg naar benee, uiteindelijk ook nog aangekomen... verbruik lag ongeveer op 1:4 ..... Maar wel lol gehad, en je hebt iets te vertellen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu kan je erom lachen toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Toen ook wel!
Alleen als ik het ding zie denk ik weer "kanonne waar ben ik aan begonne"
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen jammer dat je er niks aan heb en alleen naar kunt kijken. Maar volgens kieft en klok heb je geen farhzeugpapieren nodig alleen eventueel een aankoop bon en een geboorte certificaat en je kan rijden. mits de rdw hem technisch goedkeurt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Technisch zat te doen zo te zien ... als de motor er zo bijhangt (de carrosserie van de bus rust op de motor ![]() |