![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk is het zo ver:
En wat vinden jullie er van ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Keurig hoor! heb hem even bekeken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt mooi geworden, top.
BTW, staan die koplampen bij jou ook zo naar binnen? Heb nu al een tijdje heldere erin zitten, maar ze zitten erg ver naar binnen. |
|
||||
|
||||
![]() Mwha ... ze zitten in ieder geval niet zo ver naar binnen dat ik me er aan erger. Ik weet eigenlijk niet hij het bij anderen zit, dus kan het niet echt vergelijken. Ik zal 'ns goed opletten bij Golfjes.
Ik heb trouwens wel last van een 'uitpuilende' grill. Staat erg naar voren, zegmaar. Maar het schijnt dat dit af te stellen is, door de slotplaat te verstellen. |
|
||||
|
||||
![]() erg netjes ja.. slotplaat is makkelijk te verstellen.. 4 schroefjes bovenop iets lossen.. plaat een zet geven en weer vastmaken..
|
||||
|
||||
![]() Het is trouwens een beetje lastig te zien ... maar ook de (door Jaap gesponsoorde) Volksforum stickers zijn aanwezig!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ons sponserd die nou nooit :P
|
|
||||
|
||||
![]() hij's fijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had hem een achterbumper gesponsoord, vandaar ... ![]() ![]() Trouwens Jaap ... had jij dat ruitenwisser mechaniekje nog gevonden? Laat het ff weten, dan koop ik 'm voor weinig van je ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, heb em ff op maarssen bekeken tussen de andere Jetta's.
mooi ding ![]() hmm, ik moet m'n slotplaat ook maar eens bij gaan stellen, puilt ook uit.
|
||||
|
||||
![]() nee, denk dat die wisser op de golf is achtergebleven...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n dikke? Das geen porrum voor mijn kontebak ... wil er een dunnetje op hebben. Zat zelf te denken aan de lappert van een Citroen ZX ![]() Weet toevallig iemand of die er zo oppast? Plug-'n-play ... |
|
||||
|
||||
![]() Hier trouwens wat foto's met de voorbumper van Jurgen (Santana):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks
![]() |
|
||||
|
||||
![]() SUPER, erg goed om te zien dat je met een beperkt budget ook iets heel
leuks en opvallends kan maken. complimenten Rick. en heb de sletta goed kunnen bekijken, want ik heb er de hele dag naast moeten staan :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moeten ook echt :p
|
||||
|
||||
![]() Alsof het een hele straf is ...
![]() (maar stiekum vond-ie het wel spannend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie chrome strips RS! dit wordt een nieuwe rage binnen de Trunk Society!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik moet je helaas meedelen dat ik hem niet heb bekeken...
![]() ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |